  • 21. Data: 2015-05-01 13:58:53
    Temat: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01-05-2015 o 13:48, Liwiusz pisze:

    > No właśnie, pomysł podobnie absurdalny. Nie stać cię, jedziesz
    > samochodem. Nie stać cię na spzoo, zakładasz DG.

    Liwiusz, dziękuję Ci za dobre rad, naprawdę są bezcenne ;)
    Szkoda że w temacie wątku i grupy niewiele pomogłeś...

  • 22. Data: 2015-05-01 14:27:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-01 o 13:58, klaus pisze:

    > Liwiusz, dziękuję Ci za dobre rad, naprawdę są bezcenne ;)
    > Szkoda że w temacie wątku i grupy niewiele pomogłeś...

    Najpierw pomóż sam sobie i dokładnie określ swoje oczekiwania, czyli ile
    obecnie płacicie za konto.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-05-01 15:01:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-01 o 13:31, klaus pisze:
    > banki
    > nie mają takiego produktu

    Jedynymi produktami bankowymi można nazwać pieniądze i karty.
    Banki oferują *usługi*.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 24. Data: 2015-05-01 15:42:01
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01-05-2015 o 14:27, Liwiusz pisze:

    > Najpierw pomóż sam sobie i dokładnie określ swoje oczekiwania, czyli ile
    > obecnie płacicie za konto.

    Pytanie w pierwotnym poście jest dość proste i jednoznaczne w kontekście
    tematu grupy (banki).
    Nie pytam jak zoptymalizować działalność, czy zaoszczędzenie 100/1000zł
    ma sens, ile płacę za obecne konta, czy kupując garnitur u krawca można
    go prać mydłem w wannie, czy opłaca się instalować LPG w odrzutowcu itp.
    Pytam o:
    "Poleci ktoś konto dla sp. z o.o.?
    Ideał to oczywiście bezpłatne podstawowe operacje tzn prowadzenie,
    wpłaty/wypłaty gotówki, przelewy.
    Sprawdziłem kilka ale daleko im do ideału (Citi, Idea, Ing, VW, mBank). "

    Spodziewam się odpowiedzi typu bank A, bank B, ewentualnie bank C to
    jest prawie ideał bo to i to kosztuje tyle.
    Chyba że ktoś zna CAŁĄ ofertę na rynku i może stwierdzić że nie ma
    takiej oferty a nawet czegoś co mogło by się zbliżyć do ideału.
    Trudno uwierzyć że istnieje ktoś taki ale różne są zjawiska na świecie.
    Jakbyś naprawdę chciał pomóc to którejś z powyższych odpowiedzi byś
    udzielił (może za wyjątkiem ostatniej;)

    Oczywiście jak to na grupie dyskusyjnej można sobie podyskutować o
    wszystkim, być może naiwnie oczekuję że na p.b.b dyskusja będzie jednak
    w temacie banków.

  • 25. Data: 2015-05-01 16:04:57
    Od: Jogi <j...@w...pl>

    W dniu piątek, 1 maja 2015 13:16:48 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > A w SKOK-u pytałeś może?

    Nie ma co pytać. SKOKi nie mogą obsługiwać spółek kapitałowych.
    Tylko DG, spółki cywilne, fundacje i stowarzyszenia.

  • 26. Data: 2015-05-01 16:05:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-01, klaus <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Spodziewam się odpowiedzi typu bank A, bank B, ewentualnie bank C to
    > jest prawie ideał bo to i to kosztuje tyle.

    Pytasz mniej więcej tak: może ktoś polecić dobre auto (czerwone)?
    Koniec.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2015-05-01 16:16:12
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    > On 2015-05-01, klaus <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Pytasz mniej więcej tak: może ktoś polecić dobre auto (czerwone)?
    > Koniec.

    Raczej nie.
    Nie pytam o "dobre" konto tylko o bezpłatne/w miarę tanie w obszarach:
    prowadzenie, wpłaty/wypłaty gotówki, przelewy dla sp. z o.o..

    Jak chcesz zrobić analogię do samochodów (trudno będzie jednak mówić o
    bezpłatności takich) to pytanie by brzmiało raczej:

    "Czy ktoś może polecić w miarę tani samochód który mało pali, osobowy,
    benzynowy, nie starszy niż 10 lat do jazdy po mieście."

  • 28. Data: 2015-05-01 16:50:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 May 2015 11:52:15 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:
    > W mBanku zakładają oficjalnie, ale mają pewne ograniczenia.
    > Jeśli jednym ze wspólników jest np. inny podmiot prawny, to "się
    nie da".

    To wiem, raczej mi chodziło czy sp zoo jest już oficjalnie jako
    możliwość wyboru we wniosku mbiznes.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-05-01 16:51:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-01 o 16:16, klaus pisze:

> [...]
    >
    > "Czy ktoś może polecić w miarę tani samochód który mało pali, osobowy,
    > benzynowy, nie starszy niż 10 lat do jazdy po mieście."

    Nie. Twoje pytanie jest takie: "mam samochód, który strasznie dużo pali.
    Czy możecie coś polecić, co będzie palić mniej, albo żeby paliwo było za
    darmo, i żeby było tanie (i nie chcę wydawać 5000zł na kupno samochodu)".

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2015-05-01 17:25:50
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01-05-2015 o 16:51, Liwiusz pisze:

> [...]
    > darmo, i żeby było tanie (i nie chcę wydawać 5000zł na kupno samochodu)".

    Nieprawdę piszesz, nigdzie nie pisałem jakie mam konta i ile za nie płacę.
    Pomijam już fakt że porównywanie samochodu do konta jest chyba średnim
    pomysłem.
    Są jednak konta których otwarcie i prowadzenie jest bezpłatne.
    Natomiast nigdy nie słyszałem żeby rozdawali samochody chyba że na placu
    czerwonym, dodatkowo które palą 0/100km.
    Nie chcę Cię absolutnie obrażać ale nie bardzo wiem w jakim celu
    odpowiadasz w wątku jak nie chcesz wypowiedzieć się w temacie, nie ma
    chyba takiego obowiązku.