  • 1. Data: 2015-04-29 21:35:23
    Temat: płatność karta online na dowolny rachunek?
    Od: marek <marek@>

    Czy jest jakiś usługodawca akceptujący płatności online (z jakąś
    prowizją dla siebie) i pozwalający na wskazanie rachunku docelowego
    odbiorcy?

    Marek

  • 2. Data: 2015-04-29 22:56:10
    Temat: Re: płatność karta online na dowolny rachunek?
    Od: n...@p...pl

    ALLEGRO ;)

  • 3. Data: 2015-04-30 00:30:05
    Od: marek <marek@>

    On 29.04.2015 22:56, n...@p...pl wrote:
    > ALLEGRO ;)

    :) Myślałem o tym, ale mają zaporowe prowizje

    Marek

  • 4. Data: 2015-04-30 00:44:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Apr 2015 21:35:23 +0200, marek <marek@> wrote:
    > Czy jest jakiś usługodawca akceptujący płatności online (z jakąś
    > prowizją dla siebie) i pozwalający na wskazanie rachunku docelowego
    > odbiorcy?

    Chyba biedronka ale trzeba się zarejestrować i wydrukować sobie
    pseudo rachunek z nr konta itp.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-04-30 13:40:36
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 00:44:50 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Chyba biedronka ale trzeba się zarejestrować i wydrukować sobie
    > pseudo rachunek z nr konta itp.

    Raczej Żabka i faktycznie, trzeba się zarejestrować i wydrukować przelew (ja
    wypełniam ręcznie)

    -
    Pozdrawiam
    JM

  • 6. Data: 2015-04-30 13:46:27
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 13:40:38 UTC+2 użytkownik JaMyszka napisał:

    > Raczej Żabka i faktycznie, trzeba się zarejestrować i wydrukować przelew (ja
    wypełniam ręcznie)

    Można też mieć oswojonego płaza i podawać numer konta z ekranu telefonu/kartki. Tylko
    problem taki, że coraz mniejszy dozwolony limit miesięczny jest i banują karty osób,
    które go przekraczają :-(

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2015-04-30 13:57:28
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 13:46:29 UTC+2 użytkownik luc napisał:

    > Można też mieć oswojonego płaza i podawać numer konta z ekranu telefonu/kartki.
    Tylko problem taki, że coraz mniejszy dozwolony limit miesięczny jest i banują karty
    osób, które go przekraczają :-(

    Możesz rozszeżyć? Jaki limit miesięczny? Gdy mi nie starcza na jednej karcie to biorę
    drugą.

    -
    Pozdrawiam
    JM

  • 8. Data: 2015-04-30 14:18:13
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 13:57:30 UTC+2 użytkownik JaMyszka napisał:

> [...]
    osób, które go przekraczają :-(

    > Możesz rozszeżyć? Jaki limit miesięczny? Gdy mi nie starcza na jednej karcie to

    Chodzi o kartę płazową:
    http://zabka.pl/files/regulaminy/Regulamin_Drobne%20
    rachunki_2015_01_01.pdf

    =========
    13. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca zastrzega moSliwość odmowy realizacji
    płatności
    Klienta w sklepie m.in. ze względu na:
    [...]
    e) realizację przez Zarejestrowanego Klienta Płatności dokonywanych z uSyciem kart
    płatniczych na kwotę powySej 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w
    okresie
    30 dni.
    =========

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2015-04-30 21:20:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Apr 2015 04:40:36 -0700 (PDT), JaMyszka
    <f...@g...com> wrote:
    > Raczej Żabka i faktycznie, trzeba się zarejestrować i wydrukować pr=
    > zelew (ja wypełniam ręcznie)

    Tak oczywiście miałem na myśli Żabkę, mylą mi się te sklepy.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-05-01 14:49:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Tak oczywiście miałem na myśli Żabkę, mylą mi się te sklepy.

    Ponoć mają (lub miały) tego samego właściciela.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'