  • 1. Data: 2015-04-30 22:47:51
    Temat: Getinbank idzie w slady innych bankow - oplaty za karte od 1 lipca
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Info z dzisiaj (30-04-2015):

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 lipca 2015 r. Getin Noble Bank S.A.
    wprowadza zmiany w:

    Tabeli prowizji za czynności bankowe oraz opłat za inne czynności dla
    Klientów detalicznych w obszarze Getin Banku:
    zmiany dotyczą wszystkich wydanych i nowych kart debetowych: Visa
    Debit, Visa SimplyOne oraz MasterCard i MasterCard Display,
    opłata za miesięczną obsługę karty debetowej wyniesie 6,99 zł
    miesięcznie lub 0 zł dla Klientów posiadających w danym miesiącu
    kalendarzowym rozliczone transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę minimum 300
    zł,
    powyższa opłata od 4 maja 2015 r. nie dotyczy Klientów do 28 roku
    życia, opłata ta wynosi bezwarunkowo 0 zł,
    prowizja za wypłaty gotówki w Polsce z bankomatów innych niż Euronet
    i Planet Cash wyniesie 3,5% min. 5 zł (istnieje możliwość uzyskania co
    miesiąc zwrotu tych prowizji po spełnieniu warunków oferty Pakiet Korzyści
    "Mój Bank"),
    prowizja za wypłaty gotówki z bankomatów za granicą wyniesie 4,5%
    min. 10 zł.

    Przypominamy jednocześnie, że od 1 kwietnia 2015 r. prowadzenie Konta Getin
    UP oraz Konta Słonecznego przez obecnych i nowych Klientów jest bezwarunkowo
    bezpłatne.

    Tabeli Oprocentowania Kont Osobistych i Kont Oszczędnościowych dla
    Klientów Indywidualnych w Getin Banku:
    zmiany oprocentowania wynikają z obniżki stóp procentowych NBP w
    dniu 6 marca 2015 r. oraz tym samym zmiany stopy WIBOR dla 6-miesięcznych
    pożyczek na rynku międzybankowym,
    oprocentowanie wszystkich Kont Osobistych prowadzonych we wszystkich
    walutach, w tym w złotych, wyniesie 0 %,
    oprocentowanie Kont Oszczędnościowych prowadzonych w złotych zmieni
    się zgodnie z załączoną tabelą,
    oprocentowanie Kont Oszczędnościowych nadal pozostaje na bardzo
    wysokim poziomie, w szczególności dla Klientów aktywnie korzystających z
    Konta Osobistego co jest odzwierciedlone w postaci oprocentowania
    premiowego.

    Akceptacja powyższych zmian nie wymaga działań z Państwa strony. Jeśli nie
    akceptują Państwo wprowadzanych zmian, należy do 1 lipca br. złożyć pisemne
    wypowiedzenie umowy.

    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią
    Banku pod numerem: 197 97. Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji
    codziennie w godzinach od 7:00 do 22:00.

    Z poważaniem,
    Getin Noble Bank S.A.

  • 2. Data: 2015-05-01 02:05:29
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    AS wrote:

    > Info z dzisiaj (30-04-2015):
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 lipca 2015 r. Getin Noble Bank S.A.
    > wprowadza zmiany w:

    Mam wrażenie, że żyjesz w innym wszechświecie. Opłata miesięczna za kartę
    płatniczą jest w Getin Banku od dawna. Prawdopodobnie od stycznia 2014.

    https://www.getinbank.pl/files/documents/Tabela-Opla
    t-i-prowizji.pdf

    Pod powyższym linkiem jest tabela opłat i prowizji - dzisiaj z 22 września
    2014 roku i dla wszystkich plastikowych debetówek wydanych po 6 stycznia
    2014 roku jest opłata.

    Warunek na zwolnienie (do zera) z tej opłaty to wpływ 1000, płatności kartą
    300 oraz wyrażenie zgody na marketing i posiadanie konta oszczędnościowego:
    www.getinbank.pl/files/documents/Regulamin-oferty-Pa
    kiet-Korzysci.pdf

    Karty wydane przez 7 stycznia 2014 rzeczywiście mają opcję braku opłaty mimo
    nie wyrażonej zgodny na pranie mózgu - przy obrotach 300 PLN są bezpłatne.

    Czyli w zasadzie dla klientów z kartami wydanymi po 6 stycznia 2014 zmiana,
    którą zacytowałeś wręcz pozwala na ominięcie opłaty za kartę. Jak się
    wykręci 300 PLN to opłaty nie będzie, a tacy klienci obecnie żeby nie było
    opłaty to muszą spełnić 3 inne dodatkowe warunki (wpływ, pranie mózgu, ko).

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2015-05-01 12:05:22
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    >mimo
    >nie wyrażonej zgodny na pranie mózgu - przy obrotach 300 PLN są bezpłatne.

    Nie dodałem, że od kilku lat mam konto skarbonkowe w getinonline, gdzie
    konto i karta zawsze były za darmo bez warunków, a tu nagle dzień po
    przeniesieniu do nowego systemu taka nieprzyjemna niespodzianka.

  • 4. Data: 2015-05-01 12:15:52
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > miesięcznie lub 0 zł dla Klientów posiadających w danym miesiącu
    > kalendarzowym rozliczone transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę minimum

    Czy to dotyczy również Getin Online?
    Ja mam stare konto Skarbonkowe, do tej pory bezpłatne.
    I teraz nie wiem czy likwidować kartę Synca czy Getinu.
    W Synku mniejsza opłata wrazie niespełnienia warunku,
    za to w Getinie dodatkowe złotówki wpływały.
    Ciekawe czy tu też wystarczy zastrzeżenie karty.

  • 5. Data: 2015-05-01 12:54:35
    Od: Jogi <j...@w...pl>

    To dotyczy właśnie Getin Online. Spróbuj się zalogować, a zobaczysz wyżej wklejony
    komunikat.

  • 6. Data: 2015-05-01 13:41:13
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jogi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    To dotyczy właśnie Getin Online. Spróbuj się zalogować, a zobaczysz wyżej
    wklejony komunikat.

    Akurat komunikaty w tym nowym systemie w bardzo małym procencie dotyczą
    mojego konta w GetinOnline, wpychaja tam wszystkie i później trzeba samemu
    dochodzić czy to mnie dotyczy. W tym komunikacie nawet linka do nowej TOiP
    nie podali. W tym nowym systemie to nic nie wiadomo, nie podają
    oprocentowania, tylko odsyłają itd. Tak trudno napisać algorytm sprawdzający
    warunki i podający aktualne oprocentowanie?

    Czyli teraz ujednolicili opłatę za daną kartę do wszystkich kont.

  • 7. Data: 2015-05-04 20:08:12
    Od: Karol <c...@h...com>

    W dniu 2015-05-01 12:15, m7marek pisze:
    > Czy to dotyczy również Getin Online?

    Jak najbardziej dotyczy Getin Online. "Zmiany dotyczą wszystkich
    wydanych i nowych kart debetowych". Dotychczas dla rachunków założonych
    przed 7 stycznia 2014 roku opłaty za kartę nie było.

    Z perspektywy czasu to była bardzo przyjemna karta: bezpłatna, zwrot
    przy płatnościach powyżej 100zł, wszystkie bankomaty darmowe.

    Teraz poza opłatą 6,99zł dochodzi dodatkowa prowizja przy "obcych"
    bankomatach. Dla mnie to wystarczająca motywacja, aby pozbyć się
    wszystkich produktów getinowych. Czy da się to zrobić telefonicznie czy
    trzeba latać z papierkami na pocztę?

    P.S. Biedne banki... coraz mocniej walczą o każdą naszą złotówkę. Może
    uda im się nie dołożyć do interesu w tym roku ;)

  • 8. Data: 2015-05-05 11:06:26
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Jeśli macie zamiar wypowiedzieć umowę to radzę to zrobić szybko, moje wypowiedzenie z
    02-04-2015 nadal nie jest zrealizowane i mogę się logować i korzystać z kont.
    Zapytałem ich łaskawie co to ma być i ciekawe ile czasu zajmie im odpowiedź.

  • 9. Data: 2015-05-05 22:28:09
    Od: a...@w...pl

    W dniu piątek, 1 maja 2015 13:42:13 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:

    > Czyli teraz ujednolicili opłatę za daną kartę do wszystkich kont.

    Nie.

    --
    Akarm

  • 10. Data: 2015-05-18 20:15:39
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-05-05 11:06, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
> [...]
    > Zapytałem ich łaskawie co to ma być i ciekawe ile czasu zajmie im odpowiedź.

    Czy w opcjach zastrzegania karty w Getin Online jest możliwość wybrania
    opcji niewznawiania karty, czy też trzeba dzwonić do ichniego centrum
    telefonicznej obsługi klienta?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/