  • 1. Data: 2015-04-28 20:17:16
    Temat: Getin i chargeback
    Od: em <e...@g...com>

    Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?

    Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie dostarczył
    usługi.
    Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.

  • 2. Data: 2015-04-29 10:49:15
    Temat: Re: Getin i chargeback
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-04-28 o 20:17, em pisze:
    > Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
    >
    > Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie dostarczył
    usługi.
    > Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.

    W większości banków nie wiedzą. Złóż pismo w oddziale (weź
    potwierdzenie!) lub wyślij poleconym.

    --
    radar

  • 3. Data: 2015-04-30 08:09:54
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
    > Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
    >
    > Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie dostarczył
    usługi.
    > Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.

    O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na daną
    transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback
    czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.

    Xenocide

  • 4. Data: 2015-05-04 10:52:58
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-30 o 08:09, xbartx pisze:

    > O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na daną
    > transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback
    > czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.

    Cytat z "niebezpiecznik.pl":

    Zapamiętajcie, że każdą tansakcję na karcie płatniczej, z którą się nie
    zgadzacie ZAWSZE możecie reklamować. Najlepiej od razu w trybie tzw.
    VISA/Mastercard chargeback -- banki niechętnie informują klientów o tym
    sposobie reklamacji (czasami w ogóle o nim nie wspominają), ale jako
    posiadacze karty macie do niego prawo.

    Dlatego, niezależnie od tego co bank twierdzi na temat "szans na
    rozpatrzenie reklamacji", oprócz złożenia reklamacji transakcji w banku,
    domagajcie się dodatkowo przesłania formularza VISA/Mastercard
    chargeback. Zawsze. Redakcji Niebezpiecznika z pierwszej ręki znane są
    sprawy reklamacyjne w bankach, które ciągnęły się tygodniami, a po
    zażądaniu przez klienta formularza VISA chargeback, sprawa kończyła się
    po kilku dniach