  • 51. Data: 2015-05-10 07:24:00
    Temat: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Od: " 666" <...@...6>

    Ciekawe, czy prowizja od wpłaty gotówki na własne konto firmowe jest także wówczas,
    gdy wpłata następuje w bankomacie (wpłatomacie)?
    Wiecie może, jak to jest w przypadku różnych banków?
    Bankomat (wpłatomat) to jednak nie jest "obsługa kasowa".

    -----

  • 52. Data: 2015-05-10 09:21:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-10, 666 <...@...6> wrote:

    > I to jest najlepszy dowód, jak my klienci banków jesteśmy przez nie dym... .
    > Wykażesz, że po stronie kosztów banku obsługa sp. z o.o. jest inna, niż obsługa
    d.g.?

    Tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 53. Data: 2015-05-10 19:57:40
    Od: " 666" <...@...6>

    No to wykaż, o ile jest trudniejsza dla bankowego komputera lub dla panietki z
    okienka.
    Na początek dla uproszczenia zacznij wykazywać od jednoosobowej sp. z o.o. ;-))

    -----

  • 54. Data: 2015-05-10 20:04:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-10 o 19:57, 666 pisze:
    > No to wykaż, o ile jest trudniejsza dla bankowego komputera lub dla
    > panietki z okienka.
    > Na początek dla uproszczenia zacznij wykazywać od jednoosobowej sp. z
    > o.o. ;-))

    A co ma do tego ilość udziałowców sp. z o.o.? Spółka to spółka.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2015-05-11 11:25:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-10, 666 <...@...6> wrote:
    > No to wykaż, o ile jest trudniejsza dla bankowego komputera lub dla panietki z
    okienka.
    > Na początek dla uproszczenia zacznij wykazywać od jednoosobowej sp. z o.o. ;-))

    Ale co Ci mam "wykazywać"? Koszty napisania i obsługi systemu zdolnego obsłużyć
    wszystkie możliwe kombinacje związane ze spółkami (jak choćby takie że do przelewów
    potrzeba zgody 2 członków zarządu), dużo większą siatką uprawnień, przeszkoleniem
    pracowników w zakresie obsługi takich podmiotów, sprawdzania upoważnień itd. itp.
    są po prostu większe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2015-05-11 11:47:32
    Od: " 666" <...@...6>

    Tego się obawiałem.

    -----

  • 57. Data: 2015-05-11 20:08:35
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-01 o 09:09, klaus pisze:
    > Poleci ktoś konto dla sp. z o.o.?
    > Ideał to oczywiście bezpłatne podstawowe operacje tzn prowadzenie,
    > wpłaty/wypłaty gotówki, przelewy.
    > Sprawdziłem kilka ale daleko im do ideału (Citi, Idea, Ing, VW, mBank).

    to ja się podłączę - gdzie polecicie konto dla "sp. z o.o. sp. komandytowa"?
    W zasadzie miałem zamiar otworzyć sp. z o.o., ale muszę w tej spółce
    zgromadzić kapitał (spory) i nie uśmiecha mi się odprowadzać od tego 19%
    do US...

    Łukasz

  • 58. Data: 2015-05-12 11:47:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    >to ja się podłączę - gdzie polecicie konto dla "sp. z o.o. sp.
    >komandytowa"?

    W tym samym co polecalismy dla "zoo".

    Chyba ze boisz sie komornika, US, itp - to koniecznie w innym banku
    :-)

    >W zasadzie miałem zamiar otworzyć sp. z o.o., ale muszę w tej spółce
    >zgromadzić kapitał (spory) i nie uśmiecha mi się odprowadzać od tego
    >19% do US...

    To moze inne rozwiazania - np spolka emituje obligacje korporacyjne,
    ktore za posrednictwem domu maklerskiego wykupujesz ...

    J.

  • 59. Data: 2015-05-13 11:42:19
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-12 o 11:47, J.F. pisze:

    > W tym samym co polecalismy dla "zoo".
    >
    > Chyba ze boisz sie komornika, US, itp - to koniecznie w innym banku :-)

    ogólnie to chciałbym jak najmniej kombinować, zawsze wychodziłem z
    założenia że każdy musi zarobić - księgowa, us itd - może dlatego w DG
    miałem mało kontroli..
    całego wątku nie prześledziłem, ale z tego co widziałem to mbank nie
    założy konta dla sp. z o.o. sp. k.

    > To moze inne rozwiazania - np spolka emituje obligacje korporacyjne,
    > ktore za posrednictwem domu maklerskiego wykupujesz ...
    >
    > J.

    no właśnie... to też nie jest proste wyjście ;)

    Łukasz

  • 60. Data: 2015-05-15 08:10:48
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 03.05.2015 o 14:20, Akarm pisze:

    > Nie tylko ta. Usenet jest w pewnej mierze do strawienia tylko dzięki
    > czytnikom, w których można odfiltrować bydło.

    Nadal jest, w przeciwieństwie do wielu for, gdzie nie masz tych filtrów
    i nie możesz odfiltrować.

    > Nie da się dyskutować z kimś, kto pyta: "czy już przestałeś bić
    > żonę?". Klaus sam sobie winien, bo usiłował wyjaśniać, że nie jest
    > wielbłądem.

    Klaus sam sobie winien bo usiłował zabronić offtopiców, a offtopice są
    istotą wszelkiej dyskusji.

    p. m.