  • 1. Data: 2005-07-31 14:45:57
    Temat: Konserwacja czy Puszkowanie???
    Od: "seba kocik" <s...@W...gazeta.pl>

    zastanawia mnie fakt iz w inteligo ostatnio byla seria przerw konserwacyjnych
    i z tego wynika moje pytanie czy najwiekszy ich konkurent (a morze wiekszy?)
    tez ma takie przerwy?? szukalem na stronach mbanku i takiego "cuda" na
    biegunach jak przerwa od 0.00 do 1 nie ma i przerw na konserwowanie czy jak
    kto woli puszkowanie czy ktos morze to wyjasnic??

  • 2. Data: 2005-07-31 14:46:34
    Temat: Re: Konserwacja czy Puszkowanie???
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    sorki za orty i interpunkty:):):)

  • 3. Data: 2005-07-31 14:59:00
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    seba kocik wrote:

> [...]
    > biegunach jak przerwa od 0.00 do 1 nie ma i przerw na konserwowanie czy jak
    > kto woli puszkowanie czy ktos morze to wyjasnic??

    Zdaje się że te dwa banki korzystają z innego systemu oprogramowania.

  • 4. Data: 2005-07-31 14:59:21
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas seba kocik pamiętnej daty 05-07-31 16:46:

    >sorki za orty i interpunkty:):):)

    A za brak wielkich liter to kto przeprosi? ;-p

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 5. Data: 2005-07-31 15:26:27
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    LM <p...@n...sig> napisał(a):

    > A za brak wielkich liter to kto przeprosi? ;-p

    dobra dobra co to za 1 linia? jakis ranking :P:P:P

  • 6. Data: 2005-07-31 15:27:36
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    Audyt IT <g...@w...pl> napisał(a):
    > Zdaje się że te dwa banki korzystają z innego systemu oprogramowania.

    tak ale dlaczego w inteligo sa te przerwy od 0.00 co dzien i tak czesto
    przerwy a w mbanku nic!

    wiec klasyczny konflikt linxa i windows??

  • 7. Data: 2005-07-31 16:23:34
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    seba kocik <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > tak ale dlaczego w inteligo sa te przerwy od 0.00 co dzien i tak czesto
    > przerwy a w mbanku nic!
    >
    > wiec klasyczny konflikt linxa i windows??

    bo nastepuje ksiegowanie i przetwarzanie danych?? :)
    nie wszystko dzieje sie on-line...

  • 8. Data: 2005-07-31 18:31:27
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    chodzi o specjalistyczne oprogramowanie używane w bankowości

  • 9. Data: 2005-08-01 19:15:10
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Audyt IT napisał(a):
    > chodzi o specjalistyczne oprogramowanie używane w bankowości

    człowiek się uczy całe życie :)

  • 10. Data: 2005-08-04 21:30:38
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    > tez ma takie przerwy?? szukalem na stronach mbanku i takiego "cuda" na

    to źle szukałeś....
    mam konto i tutaj i tutaj i obydwa banki mają przerwy techniczne...
    poza tym ing także ma,
    ale trzeba być klientem, aby otrzymywać takie info.