  • 1. Data: 2005-07-31 10:15:23
    Temat: [Inteligo] Debet.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że debet w Inteligo był
    przyznawany zawsze do r-ku głównego. Mam wrażenie, że kiedyś można mieć
    było go do dowolnego ze swoich rachunów, ale mogę się mylić.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 2. Data: 2005-07-31 10:19:09
    Temat: Re: [Inteligo] Debet.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że debet w Inteligo był
    > przyznawany zawsze do r-ku głównego. Mam wrażenie, że kiedyś można mieć
    > było go do dowolnego ze swoich rachunów, ale mogę się mylić.

    Mylisz się.
    Ja im mocno sugerowałem, że powinno być do dowolnego, ale - wg banku -
    są pewne "ważne przyczyny" które obecnie uniemożliwiają wybór rachunku.
    Przynajmniej są świadomi jakie może to powodować utrudnienia dla
    klientów, którzy przez przyznaniem debetu wypracowali sobie taki a nie
    inny system korzystania z subkont.

  • 3. Data: 2005-07-31 10:22:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2005 12:19:09 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:
    [...]
    > Mylisz się.
    > Ja im mocno sugerowałem, że powinno być do dowolnego, ale - wg banku -
    > są pewne "ważne przyczyny" które obecnie uniemożliwiają wybór rachunku.
    Hmm. Czyżby to były te same "ważne przyczyny" które powodują, że lokata
    wraca zawsze na r-k główny ? Ciekawe. ATSD znowu mieliśmy serię "przerw
    konserwacyjnych" wiadomo co wdrażają?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 4. Data: 2005-07-31 10:29:53
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Sun, 31 Jul 2005 10:22:17 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > ATSD znowu mieliśmy serię "przerw
    > konserwacyjnych" wiadomo co wdrażają?

    może koniec miesiąca ;)

  • 5. Data: 2005-07-31 14:43:07
    Od: "seba kocik" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ostatnio mbank wprowadzil emakler i upezpieczenia wiec morze oni tez cos takiego