  • 1. Data: 2005-07-30 19:59:04
    Temat: gdzie kredyt?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam. Czytam grupę od niedawna ale widzę że tu jest kilka mądrych głów,
    więc może ktoś będzie chciał doradzić...

    Chcę wziąść kredyt - ok 30 tys zł na rozbudowę domu.
    Dom nie jest na mnie ale na rodziców -czyli ewentualnie hipoteczny na nich
    (oboje na emeryturze - czy bankowi to nie będzie przeszkadzać?)
    Bo na mnie hipoteki chyba wziąść się nie da. Przepisanie na mnie ze względów
    finansowych nie bardzo obecnie wchodzi w rachubę.
    Mam konto w mbanku, i pko sa.
    Ja prowadzę jednoosobową działalność a żona obecnie jest na wychowawczym.

    Ogólnie chciałbym się zorientować czy jakiś bank może udzielić na rozsądnych
    warunkach kredytu. Jakiego kredytu szukać.

    pozdrawiam
    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2005-07-30 20:26:54
    Temat: Re: gdzie kredyt?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Chcę wzi??ć kredyt - ok 30 tys zł na rozbudowę domu.
    > Dom nie jest na mnie ale na rodziców -czyli ewentualnie hipoteczny na nich
    > (oboje na emeryturze - czy bankowi to nie będzie przeszkadzać?)

    Jestes jedynym dzieckiem ? Jesli nie ... to dobrze sie zastanow.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-30 20:30:11
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Jestes jedynym dzieckiem ? Jesli nie ... to dobrze sie zastanow.

    Nie jedynym. Ale brat w domu już nie mieszka - na tej linii strachu nie ma.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2005-07-30 20:55:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 22:30:11 +0200,
    osoba podpisana: pawelj <pawel_jajko>
    napisała:

    > Nie jedynym. Ale brat w domu już nie mieszka - na tej linii strachu nie ma.

    Przy podziale spadku też nie będzie ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 5. Data: 2005-07-30 21:36:19
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Przy podziale spadku też nie będzie ?

    Nie będzie. Zresztą nie pytałem o podział spadku a o kredyt.
    Nie pamiętam sytuacji żebym w rodzinie kłócił się o pieniądze i teraz też
    tego nie przewiduję.

    --
    PawełJ

  • 6. Data: 2005-07-31 06:18:02
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie pamiętam sytuacji żebym w rodzinie kłócił się o pieni?dze i teraz też
    > tego nie przewiduję.

    Nie bądź naiwny. Z chwilą, gdy dochodzi do sprawy spadkowej to wszelkie
    sentymenty czesto odlatują do ciepłych krajow a ze zgodnego rodzenstwa
    pozostają strzępy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-07-31 07:33:42
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2005 21:59:04 +0200, pawelj <pawel_jajko. antyspam
    <...@p...onet.pl>> napisał:

    > Witam. Czytam grup? od niedawna ale widz? ?e tu jest kilka m?drych g?ów,
    > wi?c mo?e kto? b?dzie chcia? doradziae...

    W Twojej sytuacji możesz wziąść na siebie kredyt hipoteczny na remont pod
    użyczoną przez rodziców hipoteke. Nie widzę tu żadnych problemów, a i
    warunki mogą buć niezłe.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 8. Data: 2005-07-31 08:52:37
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    W Twojej sytuacji możesz wziąść na siebie kredyt hipoteczny na remont pod
    użyczoną przez rodziców hipoteke. Nie widzę tu żadnych problemów, a i
    warunki mogą buć niezłe.

    Z własnego doświadczenia to piszesz? Co to jest "użyczona hipoteka"?
    Jak dla mnie to moze być problem gdzie właściciel nieruchomości która ma byc
    remontowana nie będzie (współ)kredytobiorcą.
    No ale może nie wszystkie banki tak na to patrzą.

    Darek

  • 9. Data: 2005-07-31 09:04:28
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszelkie
    > sentymenty czesto odlatują do ciepłych krajow a ze zgodnego

    Eeeeeee, to wcale tak nie jest z automatu. :-)

    marekz

  • 10. Data: 2005-07-31 09:37:54
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2005 10:52:37 +0200, Darek
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    > byc remontowana nie będzie (współ)kredytobiorcą.
    > No ale może nie wszystkie banki tak na to patrzą.

    "Hipoteka użyczona" - hipoteka osoby trzeciej w stosunku do
    kredytobiorcy. Niektóre banki zabezpieczaja się tak przy udzielaniu
    kredytu hipotecznego. Cel kredytowania - zależnie od banku bedzie to albo
    kredyt celowy tj na remont, rozbudowę nieruchomości, albo pożyczka
    hipoteczna na dowolny cel. Problemów nie będzie.
    Działam w tej branży i takie "numery" robie.
    Powodzenia
    Zbyszek