  • 1. Data: 2005-07-31 11:31:03
    Temat: Instytucje,ktore moga pomnozyc kapital....
    Od: "docc" <d...@g...pl>

    Witam!
    Mam troche pieniazkow,nie mam czasu na zabawe w gielde etc.
    Chcialbym aby instytucja,ktora ma doswiadczenie mogla "za mnie" inwestowac.
    Mozecie polecic pewne i rzetelne,istniejace od lat firmy,ktore zainwestuja
    moje pieniadze w fundusze,banki etc.. nie narazajac mnie na zbyt duze ryzyko
    a i zysk lepszy niz lokaty bankow.
    Jedynie co mi doglowy przychodzi to Expander,ale nie mialem z nimi kontaktu
    Bardzo dziekuje za pomoc!

  • 2. Data: 2005-07-31 11:39:44
    Temat: Re: Instytucje,ktore moga pomnozyc kapital....
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    docc wrote:
> [...]
    > narazajac mnie na zbyt duze ryzyko a i zysk lepszy niz lokaty bankow.
    > Jedynie co mi doglowy przychodzi to Expander,ale nie mialem z nimi

    Zalezy ile tych pieniazkow i na jak dlugo chcesz inwestowac.
    Moze lapiesz sie na private banking (od 100 tysiecy zazwyczja ten dobry sie
    zaczyna). Tam maja rozne prodlukty.
    Mozna isc do wyspecjalizowanych firm np WGI itp.
    Xelion teraz zaczyna miec ciekawa oferte, rozne Skandie i NW, ewentualnie
    poprobowac personal bankingu - w citku, DB PBC.
    Od Expandera i Open Finance trzymaj sie z daleka :) To posrednik.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-31 20:25:54
    Od: "Cindy" <c...@w...pl>

    > Mozecie polecic pewne i rzetelne,istniejace od lat firmy,ktore zainwestuja
    > moje pieniadze w fundusze,

    Osobiscie polecam FI ING NN