  • 1. Data: 2005-07-31 18:34:59
    Temat: [Multibank] KK WolaPark - ktoś coś wie?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dziś spacerując sobie ze swoją TŻ po Wola Parku, zaważyłem wielkie
    płachty z reklamą KK Wola PArku + info, że są do otrzymania w punkcie
    Multibanku. Z tego co wyczytałem na płachtach mają być z tą kartą
    związane zniżki w WP. Punkt Multibanku też widziałem, ale chyba dopiero
    się tworzy. Czy ktoś wie coś więcej na temat tej karty ? A może MB
    szykuje też inne affinity ?

    KJ
    PS. Ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego obok siebi stoją tam Multi- i
    m-kiosk ?

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 2. Data: 2005-07-31 18:42:13
    Temat: Re: [Multibank] KK WolaPark - ktoś coś wie?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    http://www.wolapark.pl/?pageid=5&lang=pl&dmsn=bce747
    e110aaa512716017fde7ee67
    39&id=66

    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2005-08-01 08:00:02
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > A może MB
    > szykuje też inne affinity ?

    To jest cobrand. Bedzie jeszcze drugi w MB.

  • 4. Data: 2005-08-01 13:20:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://banki.prnews.pl/index.php/display,13211

  • 5. Data: 2005-08-01 14:06:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > związane zniżki w WP. Punkt Multibanku też widziałem, ale chyba dopiero
    > się tworzy. Czy ktoś wie coś więcej na temat tej karty ? A może MB

    Affinity?

  • 6. Data: 2005-08-01 14:12:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    [...]

    > Affinity?
    No fakt, bezmyślnie użyłem tego słowa. Nie pozostaje mi nic innego jak
    tylko posypać głowę popiołem.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 7. Data: 2005-08-08 10:25:06
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dcla91$spb$1@news.elsat.net.pl...

    To jest typowy cobrand dający ci rabaty w Wola Parku. Affinity to karta
    również cobrandowa, ale pozwalająca finansować określony cel (gł.
    dobroczynny) poprzez rezygnacje banku z całości lub części intercharge fee
    (normalnie na transakcjach kartowych zarabia bank a w affinity idzie to do
    określonej organizacji np. uczelni, org. pozażądowej itp.).