    From: " Gonzales" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Karta kredytowa pod zastaw lokaty
    Date: Wed, 27 Jul 2005 20:58:22 +0000 (UTC)

    Witam!

    Mam problem. Jakieś 10 lat temu miałem duże przejścia z kredytem w Pekao SA
    (problemy ze spłatą kredytu). Jakoś sobie poradziłem i obiecałem sobie, że
    więcej kredytu nie wezmę (jak również debetu, kredytu w koncie itp.). No i 10
    lat wytrzymałem, ale przyszedł czas, że chciałbym mieć wypukłą kartę
    kredytową - bez tego strach jeździć za granicę (rezerwacje hoteli,
    wypożyczanie samochodów). Ponieważ ze względu na obroty na kontach ciągle
    dostaję od moich banków propozycję kart, debetów, kredytów itp. nie sądziłem,
    że to będzie problem. Niestety oba banki odmówiły - od jednego z konsultantów
    udało mi się wyciągnąć informację, że w międzybankowej informacji są zapisy
    dotyczące problemów ze spłatą kredytu sprzed lat (nie w BIKach, bo tam nic
    nie ma, tylko w jakimś właśnie systemie międzybankowym). Powiedziałmi też,
    żeby wziąć jakiś kredyt czy kartę kredytową i regularnie go spłacać, a
    informacja o tym pojawi się i nie będzie problemu. Tyle, że najpierw trzeba
    taki kredyt dostać.
    Stąd pytanie: gdzie mógłbym dostać kartę kredytową bez problemu pod zastaw
    lokaty?
    Za wszelkie informacje będę wdzięczny.

    Paweł Gonzales Kruszewski