  • 21. Data: 2017-11-01 19:25:01
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 1 listopada 2017 19:14:17 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tak. Nie masz dochodów i chcesz koniecznie kartę kredytową, mimo że
    > lepszym rozwiązaniem do twoich celów byłaby odpowiednio wybrana karta
    > debetowa.
    >
    > --
    > Liwiusz

    "Gołodupiec" to określenie obraźliwe. Poczytaj: netykieta.

  • 22. Data: 2017-11-01 19:37:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 listopada 2017 11:44:15 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Witam Grupowiczów,
    >

    > potrzebuję kartę kredytową z dobrym kursem euro przy zakupach zagranicą oraz
    korzystnych warunkach zwolnienia z opłaty rocznej i bez "kruczków".

    > Banki takie jak Getin bank czy Alior odpadają.
    >
    > Obojętnie czy VISA czy MC.
    >
    > Może być silver - bez szału ze złotymi kartami.
    >
    > Czy obecnie banki wydają kk osobom bez umowy o pracę (student)?

    Nie masz dochodów a kredyt chcesz zaciągać?
    Przemyśl to. Wydawaj kasę którą masz juz zarobione- to rozsądniejsze rozwiązanie.
    Młody jesteś= wszystko przed Toba;)

  • 23. Data: 2017-11-01 21:37:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jeśli porzuciłeś już mrzonki o KK, to na najbliższe 8 miesięcy (bodajże, do
    sprawdzenia czy na pewno do końca czerwca 2018) mBąk daje w promocji za darmo konto
    aquarius i debetówkę "visa świat" do niego. Transakcje zagraniczne bez prowizji po
    kursie visa'y. Potem karta 10zł/mc za kartę - niestety bezwarunkowe - a zwolnienie za
    konto przy wpływie 5k, może być ping-pong.
    Debetówka też niezła w pekao - bez prowizji po kursie mc - do konta mobilnego -
    darmowość bodajże przy wpływie 500zł i 4 transakcjach kartą na miesiąc, ale sprawdź.
    To chyba tyle debetówek złotówkowych.
    Walutowe - visa lub v-pay w nest oraz mc w kantorze aliora.

  • 24. Data: 2017-11-01 23:27:32
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/1/2017 7:54 AM, RobertS wrote:
    > czasy KK z super kursami i dodatkowo zwrotem za płatności się skończyły...

    To zalezy gdzie.

    Mam kartę z amazon i cash back wynosi 5 bez ograniczeń.

    Amex ostatnio zaszalał w promocjach i oferuje np 25%. Fakt, ze tylko
    przez krótki okres czasu i tylko w wybranych sklepach ale daje sie
    załapać na coś sensownego.

  • 25. Data: 2017-11-02 09:13:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-11-01 o 19:23, J.F. pisze:

    > Koledzy tu pisali - KK mozna przedplacic.
    > wysylasz pieniadze na jej konto, i mimo niskiego limitu kredytowego
    > mozna wykonac duza transakcje.
    >
    > O ile przestawisz tez inne limity, np dzienny.

    ale aby nadpłacić KK to najpierw trzeba ją mieć, ktoś kto dochodu nie ma
    nie może zaciągnąć kredytu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2017-11-02 10:36:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 09:13:11 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > ale aby nadpłacić KK to najpierw trzeba ją mieć, ktoś kto dochodu nie ma
    > nie może zaciągnąć kredytu

    Aż tak źle nie jest, choć oczywiście zależy od tego, jak duży ma być kredyt. W
    polskich KK, jakie znam, limity zaczynają się od 1k - ale bez dochodu rzeczywiście
    trzeba po prostu iść do banku i pogadać, może się uda - spróbować można np. w
    eurobanku, choć warunki zwolnienia bardzo popsuli - i od tego czasu nie mam ich KK.
    Za transakcje zagraniczne chyba 3% - oraz ważna możliwość nadpłacania karty - co
    wcale nie jest takie częste.
    Tanie są jeszcze KK z santander consumer - tu raczej oddziały w mniejszych miastach -
    fajna jest turbokarta, 1% za transakcje zagraniczne, do tego jsezcze moneyback i
    chyba nie bardzo trudne warunki zwolnienia - oraz pocztowy i getout.

    A jak mieszkasz blisko reichu i znasz niemiecki, to można próbować np. w DKB - dadzą
    limit 100 euro, ale kartę spokojnie można nadpłacać.

  • 27. Data: 2017-11-02 10:38:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, i jeszcze KK pod zastaw aktywów trzymanych w banku można podobno dostać w lion's -
    ale transakcje zagraniczne kosztują 4,5% (niby bez prowizji, ale karty tylko MC
    rozliczane w EUR - a EUR->PLN po marnym kursie idei).

  • 28. Data: 2017-11-02 10:50:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 1 listopada 2017 23:27:35 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > To zalezy gdzie.
    >
    > Mam kartę z amazon i cash back wynosi 5 bez ograniczeń.

    O, a jak się takie cudo zdobywa?

    Sporo zniżek - ale raczej w droższych sklepach i restauracjach (choć jest również np.
    telepizza, gdzie zamiast standardowej zniżki 40% można dostać 55% - ale to daje
    również debetówka mBąka) można dostać dzięki KK citka - nawet darmowej simplicity. A
    teraz właśnie skończyła się promocja ich KK world, którą w promocji dawali za darmo
    (normalnie 18zł/mc) - a zbierane punkty można wymieniać na bony do partnerów albo na
    moneyback (wychodzi coś ok. 0,5%).
    "Lepsze" (od gold w górę oraz business) KK MC mają też program buy&smile.
    visy mają visa oferty, a swoją strefę korzyści ma też mBąk.

  • 29. Data: 2017-11-02 10:55:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > O, a jak się takie cudo zdobywa?

    Witek jest z USA, czy innego Zachodu, jego doświadczenia nie mają na tej
    grupie żadnej wartości ;)

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2017-11-02 11:26:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 2 listopada 2017 10:55:43 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Witek jest z USA, czy innego Zachodu, jego doświadczenia nie mają na tej
    > grupie żadnej wartości ;)

    Aha, choć szkoda - choć jednocześnie info nieco na wyrost, gdyż po uruchomieniu
    internetu dowiedziałem się, że 5% to jest tylko za zakupy na amazon.com - i tylko dla
    posiadaczy karty prime, "zwykli" mają 3%.
    2% jest w restauracjach, na stacjach beznzynowych i aptekach - a bez ograniczeń,
    czyli w pozostałych sklepach, zwracają tylko 1%.
    I do tego jeszcze wszędzie są gwiazdki, a szczegółów nie chciało mi się już czytać.