  • 11. Data: 2017-11-01 13:24:29
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    p...@g...com writes:

    > Pekao dawało kartę pod zabezpieczenie depozytu 110 proc. limitu. Może są banki,
    które praktykują takie rozwiązanie.
    Owszem. Multibank też. Kluczowe tutaj jest DAWAŁO (czas przeszły)
    Kredyty we frankach też banki dawały.

    > Może obejdzie się bez kpin.

    Ale to nie jest kpina. Grupa jest mądra mądrością jej uczestników. Jeśli
    nikt nie miał takich doświadczeń, to nikt Ci też nie pomoże, bo niby
    jak?

    A Twoje podejście (Ma być kredytówka i już! - nie wiadomo właściwie
    dlaczego) też nie zachęca.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Most of your faults are not your fault.

  • 12. Data: 2017-11-01 13:51:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-11-01 o 12:35, p...@g...com pisze:

    > NIEKTÓRE BANKI BIORĄ DEPOZYT O WARTOŚCI 110 PROC. LIMITU KREDYTOWEGO NA KARCIE.

    czyli które, bo już od dawna o takich nie słyszałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2017-11-01 13:54:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-11-01 o 13:07, p...@g...com pisze:

    > Ja nie szukam kantoru tylko kk.

    głupota, gdyby miała skrzydła to by latała

    a słyszałeś kiedyś o czymś takim jak nazwa handlowa?

    jeżeli NIE masz zdolności kredytowej to kredytu nie otrzymasz (co
    najwyżej chwilówkę)

    i obecnie debetówka z Aliora (kontor) jest najlepszą opcją, nie ma KK z
    lepszymi kursami, gdyż w Alior Kantorze kupujesz walutę sam i zasilasz
    swój rachunek, z którego następnie wykonujesz operacje płatnicze

    czasy KK z super kursami i dodatkowo zwrotem za płatności się skończyły...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2017-11-01 14:01:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-01 o 13:51, RobertS pisze:

    > czyli które, bo już od dawna o takich nie słyszałem

    Nawet jeśli by dawały - co za sens jest szukać "kredytówki z 110%
    zabezpieczenia" zamiast zwykłej aliorowej karty, gdzie zabezpieczeniem
    jest wpłacone 100%? A prowizji brak, kursy walut korzystne - czego nie
    znajdzie się w żadnej kredytówce, zwłaszcza dla gołodupca bez dochodów,
    za to z nieuzasadnionymi żądaniami.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-11-01 14:06:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-11-01 o 14:01, Liwiusz pisze:

> [...]
    > jest wpłacone 100%? A prowizji brak, kursy walut korzystne - czego nie
    > znajdzie się w żadnej kredytówce, zwłaszcza dla gołodupca bez dochodów,

    klyjent nasz pan, ale od dawna nie słyszałem, aby któryś bank dawał taką KK

    kiedyś (jak ktoś nie miał zdolności) to mógł wziąć KK pod depo, poużywać
    przez kilka m-cy, a następnie shift do innego banku (bez dokumentowania
    dochodu) i pierwszy bank zwalniał depo

    final:
    KK bez zaświadczenia o zarobkach

    ale teraz żaden bank już tego nie robi i po drugie:
    KK nie ma sensu skoro debetówki mają lepsze kursy i można je dostać bez
    zbędnych kombinacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2017-11-01 17:41:18
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 1 listopada 2017 13:51:15 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > czyli które, bo już od dawna o takich nie słyszałem
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Kiedyś Pekao wydawało kartę pod depozyt. Pisałem o tym banku wcześniej w tym poście.

  • 17. Data: 2017-11-01 17:44:50
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 1 listopada 2017 13:54:39 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > głupota, gdyby miała skrzydła to by latała
    Dałoby radę trochę grzeczniej?

    > a słyszałeś kiedyś o czymś takim jak nazwa handlowa?
    Co to ma do rzeczy (nazwa handlowa)?

> [...]
    > swój rachunek, z którego następnie wykonujesz operacje płatnicze
    >
    > czasy KK z super kursami i dodatkowo zwrotem za płatności się skończyły...
    Ciekawe rozwiązanie.

  • 18. Data: 2017-11-01 17:45:53
    Od: p...@g...com

    A prowizji brak, kursy walut korzystne - czego nie
    > znajdzie się w żadnej kredytówce, zwłaszcza dla gołodupca bez dochodów,
    > za to z nieuzasadnionymi żądaniami.
    Masz na myśli moją skromną osobę?

  • 19. Data: 2017-11-01 19:14:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-01 o 17:45, p...@g...com pisze:
    > A prowizji brak, kursy walut korzystne - czego nie
    > Masz na myśli moją skromną osobę?

    Tak. Nie masz dochodów i chcesz koniecznie kartę kredytową, mimo że
    lepszym rozwiązaniem do twoich celów byłaby odpowiednio wybrana karta
    debetowa.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-11-01 19:23:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Nov 2017 04:56:28 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Dlaczego kredytówka:
    > - płatności w internecie (hotele, zagraniczne sklepy internetowe itd.)
    > - większy limit
    > itd., itd.

    Wiekszy limit, gdy chcesz depozyt zlozyc ?

    Koledzy tu pisali - KK mozna przedplacic.
    wysylasz pieniadze na jej konto, i mimo niskiego limitu kredytowego
    mozna wykonac duza transakcje.

    O ile przestawisz tez inne limity, np dzienny.

    J.