  • 1. Data: 2002-10-27 09:23:59
    Temat: Karta Kredytowa!!!
    Od: "aa" <...@...pl>

    Pytanie standardowe ale warunki wydania ulegaja ciaglej zmianie.
    Gdzie obecnie najlepsza oferta Visy lub MasterCard?

  • 2. Data: 2002-10-27 09:32:08
    Temat: Re: Karta Kredytowa!!!
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "aa" <...@...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Pytanie standardowe ale warunki wydania ulegaja ciaglej zmianie.
    > Gdzie obecnie najlepsza oferta Visy lub MasterCard?

    Nawet w Życiu na gorąco wiedzą, że karta kredytowa to produkt na tyle
    złożony, że wybierając go należy wiedzieć do czego ma być przez nas używany.
    Do czego ma służyć karta? Do życia na kredyt, do płacenia i spłacania w
    terminie? Do zakupów w sieci ;-)?

  • 3. Data: 2002-10-27 10:03:13
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    używany.
    > Do czego ma służyć karta? Do życia na kredyt, do płacenia i spłacania w

    To prawda, ale chyba w miare dobra oferta pod kazdym wzgledem jest VC
    Multibanku
    pozdrawiam Fajas

  • 4. Data: 2002-10-27 10:22:40
    Od: "aa" <...@...pl>

    corner <c...@i...pl> wrote in article <apgc6a$ffr$1@news2.tpi.pl>...

> [...]
    używany.
    > Do czego ma służyć karta? Do życia na kredyt, do płacenia i spłacania w

    Karta kredytowa to nie jest wcale produkt zlozony! - z calym szacunkiem dla
    Twojej demonicznej interpretacji. Ma sluzyc do tego wlasnie co wymieniles
    powyzej przy splacie wszystkich zobowiazan przed data kiedy pazerny Bank
    zechce mne wydoic swoimi 30% mackami. Tak wiec chodzi o uzyskanie 50
    dniowego bezplatnego kredytu podczas gdy moje dochody zarobia co nieco na
    ROR. Tyle.

  • 5. Data: 2002-10-27 12:27:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Oct 27, 2002 at 10:22:40AM +0000, aa wrote:

    > Karta kredytowa to nie jest wcale produkt zlozony! - z calym szacunkiem dla

    Jest, nawet jesl itego nie zauwazyles.

> [...]
    > zechce mne wydoic swoimi 30% mackami. Tak wiec chodzi o uzyskanie 50
    > dniowego bezplatnego kredytu podczas gdy moje dochody zarobia co nieco na

    To co napisales to sa _twoje_ oczekiwania.

    Ja np. wole aby karta byla bezpieczna, a to czy daje 51 czy 45 czy 60
    dni bezplatnego kredytu gra dla mnie mniejsza role. _Dla_mnie_.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-10-27 12:28:35
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Mnie właśnie wyrabiają KK MultiBanku. Nie wiem czy wybrałem idealnie, ale
    chyba niezle z różnych powodów. Dla mnie KK ma być tylko po to, żeby w sklepie
    płacić nie swoimi tylko banku pieniędzmi i w terminie spłacić wszystko, nie
    dawac bankowi ani grama zarobić na odsetkach.
    BTW: zastanawiałem się nad plusami i minusami wszelkich goldów i platyn. I

    oszedłem do wniosku, że poza "prestiżem" (cudzysłów nieprzypadkowy) korzysći

    sa takie sobie, no chyba, że ktoś naprawdę potrzebuje gigantycznych możliwości
    kredytowania w ramach karty. Wyszło mi, że nie ma sensu płacić za kartę gold
    czy platinum wielokrotności kosztu zwykłej karty. Poza tym - powiedzcie mi,
    jeśli się mylę - taki gold w portfelu to dla złodzieja obserwującego mnie przy
    kasie w supermarkecie sygnał: "Drogi złodzieju, jeśli chcesz za rogiem napaść
    kogoś z tej kolejki, to wybierz akurat mnie, bo mam więcej kasy, niż ta cała
    reszta, która płaci nie goldem, tylko zwykłymi kartami". Myle się?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-10-27 12:43:49
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >kredytowania w ramach karty. Wyszło mi, że nie ma sensu płacić za kartę
    gold
    >czy platinum wielokrotno?ci kosztu zwykłej karty. Poza tym - powiedzcie mi,
    >je?li się mylę - taki gold w portfelu to dla złodzieja obserwuj?cego mnie
    przy
    >kasie w supermarkecie sygnał: "Drogi złodzieju, je?li chcesz za rogiem
    napa?ć
    >kogo? z tej kolejki, to wybierz akurat mnie, bo mam więcej kasy, niż ta
    cała
    >reszta, która płaci nie goldem, tylko zwykłymi kartami". Myle się?

    Jasne. Zreszta zamiast jednego golda lepiej miec 2 silvery - MC i Visa.
    Zawsze to bezpieczniej i taniej.

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2002-10-27 13:10:15
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Ja np. wole aby karta byla bezpieczna, a to czy daje 51 czy 45 czy 60
    > dni bezplatnego kredytu gra dla mnie mniejsza role. _Dla_mnie_.

    To kryterium popieram - szkoda jedynie, ze tylko Citibank oferuje czyste
    rozwiazanie - reklamacje zglasza sie bezposrednio bankowi nie zas stronie
    trzeciej (firmie ubezpieczeniowej). Bank zaklada dobra wole klienta i do
    czasu wyjasnienia reklamacji 'anuluje' reklamowane transakcje.

    Z rozczarowaniem przyjalem oferte Multi.
    Wprowadzono rozwiazanie z ubezpieczycielem i bank tak naprawde w ogóle nie
    interesuje sie karta do chwili zastrzezenia.
    Ponadto prowizje i oplaty zwiazane z reklamowanymi transakcjami nie sa
    refundowane nawet po uznaniu reklamacji (np. oplaty za przekroczenie limitu,
    opóznienie splaty minimalnej, koszty kredytu).

  • 9. Data: 2002-10-27 14:01:10
    Od: "aa" <...@...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote in article
    <2...@d...pingwin.waw.pl>...

> [...]
    >
    > Ja np. wole aby karta byla bezpieczna, a to czy daje 51 czy 45 czy 60
    > dni bezplatnego kredytu gra dla mnie mniejsza role. _Dla_mnie_.

    Przyznam sie ze nie bardzo rozumiem Twoich enigmatycznych acz nic nie
    wyjasniajacych odpowiedzi.
    ad.1
    KK nie jest dla mnie produktem zlozonym. Korzystam przez 50 dni z pieniedzy
    Banku i splacam na czas. Same korzysci dla mnie. Nie ma co dorabiac zadnej
    ideologii ani teorii spiskowej
    ad.2
    Te moje oczekiwania to rzeczywistosc normalnej karty kredytowej, a to co
    piszesz o bezpieczenstwie niezbyt tutaj pasuje /jest to raczej konsekwencja
    nierozsadnego uzywania karty przez wlasciciela/
    Tyle.

  • 10. Data: 2002-10-27 14:12:23
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >piszesz o bezpieczenstwie niezbyt tutaj pasuje /jest to raczej konsekwencja
    >nierozsadnego uzywania karty przez wlasciciela/

    Rzeczywiscie jest to dosyc prosty produkt, niestety, ma kilka kruczkow:

    - oplaty za nieterminowa splate
    - sposob naliczania odsetek ( od czego sa wlasciwie naliczane )
    - ( najwazniejsze ! ) - ubezpieczenie i serwis w razie zagubienia, kradziezy
    karty, obsluga reklamacji ....

    Chyba nieco upraszczasz jednak ( ten skadinand prosty produkt ) :).

    pzdr
    wkg