  • 1. Data: 2002-10-27 08:48:31
    Temat: połowa banknotu...
    Od: "Jarek" <j...@k...net>

    Witam.
    Mam tylko około 55 procent banknotu 20 dolarowago, czy mogę go wymienić w
    banku? Jaką prowizję pobiera bank.
    W jakim banku coś takiego wymienią? Jaki jest czas za wymianę?
    Dziękuję za informacje.

  • 2. Data: 2002-10-27 08:50:27
    Temat: Re: połowa banknotu...
    Od: "Jarek" <j...@k...net>

    dodam, że jest to strona lewa banknotu.

  • 3. Data: 2002-10-27 09:27:49
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@k...net> napisał w wiadomości
    .
    > dodam, że jest to strona lewa banknotu.

    Najpierw sprawdź, czy jest widoczny cały numer i seria... Jeśli tak, to
    powinien być gdzieś wymienialny...

  • 4. Data: 2002-10-28 11:38:41
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    .
    > Witam.
    > Mam tylko około 55 procent banknotu 20 dolarowago, czy mogę go wymienić w
    > banku? Jaką prowizję pobiera bank.
    > W jakim banku coś takiego wymienią? Jaki jest czas za wymianę?

    W NY

    Gdzieś go znalazł ???

    Może ci go wymienią na lewą połówkę

  • 5. Data: 2002-10-28 12:13:23
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarek" <j...@k...net> napisał w wiadomości
    .

    > W NY
    >
    > Gdzieś go znalazł ???

    Dostał od łącznika :-)

    Karol

  • 6. Data: 2002-10-28 12:29:52
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > W jakim banku coś takiego wymienią? Jaki jest czas za wymianę?

    Wyprane 50 PLN wymnienili mi na nowe w byłym PBK

    Artur

  • 7. Data: 2002-10-28 12:44:12
    Od: "Mario" <m...@k...net.pl>

    "Jarek" <j...@k...net> wrote in message
    .
    > Witam.
    > Mam tylko około 55 procent banknotu 20 dolarowago, czy mogę go wymienić w
    > banku? Jaką prowizję pobiera bank.

    A co? Waldemar na Cargo powinien miec druga polowke... :)

  • 8. Data: 2002-10-28 13:28:32
    Od: j...@o...pl

    > W NY
    >
    > Gdzieś go znalazł ???
    >
    > Może ci go wymienią na lewą połówkę

    Eeeee tam znalazł....Siara mu dał

  • 9. Data: 2002-10-28 14:36:00
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "artpen" <g...@a...prv.pl> napisał w wiadomości
    > Wyprane 50 PLN wymnienili mi na nowe w byłym PBK

    Złotówki i cały banknot to nie to samo co lewa część dolarów:-))

  • 10. Data: 2002-10-29 09:23:06
    Od: "Redaktor" <r...@g...pl>

    najlepiej udac sie do NBP - "normalne" banki, mimo, że zajmują się inkasem
    to raczej unikają tego jak ognia. muszą sporządzić bowiem umowę notarialną
    itp, itd a i tak nie zapłacą Ci pełnej wartości - to odnośnie złotówek

    a dolary. no cóż - prowizja będzie na pewno niemała, i próbuj także w nbpie.
    Bank Rezerw Fed..uznaje za banknot pełnowartościowy taki
    a - jest go co najmniej 55%
    b- jest go mniej, ALE można ze 100% pewnością stwierdzić , ze reszta jest
    zniszczona
    c - jest jeszcze 3 warunek, ale go nie pamiętam:)