  • 11. Data: 2002-10-27 14:25:10
    Temat: Re: Karta Kredytowa!!!
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>

    >ad.1
    >KK nie jest dla mnie produktem zlozonym. Korzystam przez 50 dni z pieniedzy
    >Banku i splacam na czas. Same korzysci dla mnie. Nie ma co dorabiac zadnej
    >ideologii ani teorii spiskowej

    Same korzysci to bylyby gdyby nie koszt roczny karty to najmarniej 60
    zl wiec jak nie wydaje wiecej niz 1000 zl na mc to doklada do
    interesu.

    KJ

  • 12. Data: 2002-10-27 14:30:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Same korzysci to bylyby gdyby nie koszt roczny karty to najmarniej 60
    > zl wiec jak nie wydaje wiecej niz 1000 zl na mc to doklada do
    > interesu.

    A Multi KK 35zl, albo lukas ? ;-))))

  • 13. Data: 2002-10-27 14:38:33
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>

    On Sun, 27 Oct 2002 15:30:51 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >A Multi KK 35zl, albo lukas ? ;-))))

    A to nie wiedzialem, jakas promocja ? No jakby skakac po promocjach to
    granice oplacalnosci obnizymy do 600 zl/mc ale moze oprocentowanie
    depozytow bedzie spadac i znow wrocimy do granicy 1000 zl /mc :))

  • 14. Data: 2002-10-27 15:09:02
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witek wrote in message ...

    >A Multi KK 35zl, albo lukas ? ;-))))

    Jezeli tak "ubzpieczone" karty mozna w ogole nazwac KK. Jak kto woli. Nie
    bede sie spieral.
    Ale jakos mi sie koszt karty dziwnie zwraca po zakupie pary spodni,
    wywolaniu kilku filmow i zrobieniu odbitek za kilkaset zlotych.

    I nie poluje na promocje. Po prostu zalamana kasjerka mowi: Aaaaa, V Citi,
    trzba bylo uprzedzac, mamy 10%, 15 % promocje. Niby mala rzecz a cieszy.

    pzdr
    wkg

  • 15. Data: 2002-10-27 15:17:51
    Od: "aa" <...@...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote in article <apgvgh$sl7$1@news2.tpi.pl>...

> [...]

    >Cieszy mnie ze jestes zadowolony ze swojej b.drogiej w obludze karty; ale
    powiedz nam co masz na mysli mowiac o "zlym ubezpieczeniu" innych kart
    kredytowych.
    Czesc.

  • 16. Data: 2002-10-27 15:47:40
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >powiedz nam co masz na mysli mowiac o "zlym ubezpieczeniu" innych kart
    >kredytowych.
    >Czesc.

    Czytaj uwaznie, nie przekrecaj. Stawiasz teze - uzasadnij. Inaczej dyskusja
    zmienia sie w belkot albo w (anty) reklame.

    Ano mowie, ze tania, sama sie zwraca na promocjach artykulow i uslug, ktore
    i tak kupuje.
    A jezeli chodzi o ubezpieczenie, juz tu kiedys opisywalem moje przygody z ta
    karta.

    1) Bledne obciazenie przez terminal w geancie (stacja benzynowa) - zamiast
    140 (tak bylo na slipie) obciazyli mnie na 1400. Jeden telefon do citi,
    drugi do geanta - zwrocili i jedni i drudzy, przez pewien czas mialem o 2400
    za duzo na karcie ... Potem sobie uzgadniaja.
    2) Zastrzezenie karty na Rodos - za dokladnie ja schowalem i nie moglem
    znalezc - po 48 godz byla juz w hotelu nowa - fakt, ze bez zdjecia.

    Pokaz mi w Polsce inna KK, ktora gwarantuje taki pozim obslugi.

    W razie skradzenia karty BANK przejmuje odpowiedzialnosc za transakcje i
    zwraca sporna kwote natychmiast. Potem sobie szuka. Nie petam sie po zadnych
    ubezpieczalniach jak smarkacz.
    Nie jestem kibicem citi, nie mam tam rachunku biezacego ale faktem jest, ze
    dysponuja jedyna porzadna KK. Wszystko w temacie.

    pzdr
    wkg

  • 17. Data: 2002-10-27 15:49:43
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    drugi do geanta - zwrocili i jedni i drudzy, przez pewien czas mialem o
    _1400_ - oczywiscie
    .

  • 18. Data: 2002-10-27 15:49:48
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Użytkownik "aa" <...@...pl> napisał w wiadomości
    .
    > powiedz nam co masz na mysli mowiac o "zlym ubezpieczeniu" innych kart
    > kredytowych.

    Może chodzi o to iż w przypadku przekrętu w innych bankach musisz jednak
    spłacić reklamowaną kwotę a dopiero póżniej dochodzić zwrotu od
    ubezpieczyciela. A jeśli nie masz takiej kasy to narażasz się na bardzo
    drogi kredyt. Cóż jeśli chcesz mieć porządne ubezpieczenie to za nie
    płacisz*, jeśli nie to oszczędzasz. Każdy sam dokonuje wyboru.

    LeszekR.

    *opłata 6,50 w Citku to nie tylko ubezpieczenie przed nieuprawnionym użyciem
    karty.

  • 19. Data: 2002-10-27 15:56:07
    Od: "aa" <...@...pl>

[...]

    Teza: Citi to dobra KK ale najdrozsza w obsludze.Cos za cos. Twierdze: te
    same uslugi masz gdzie indziej o wiele taniej. /By the way, ile zaplaciles
    za dostarczenie karty na Rhodos?/.Najbardzie irytujace jest w Citi
    "wciskanie kitu" dla ubogich mysleniem w stylu "jedyny Bank ktory da ci 6
    kart dodatkowych do twojej KK" -kazda osobno platna...

  • 20. Data: 2002-10-27 15:59:42

    >" Ano mowie, ze tania, sama sie zwraca na promocjach artykulow i uslug,
    ktore
    > i tak kupuje"

    Wlasnie sprawdzilem strone CitiBanku: znizki dotycza gl. Warszawy i sklepow
    typu Cottonfield, Olsen Levis - bez przesady z tymi znizkami...tam zakupy
    robie kilka razy w roku, a 10% to ulamek kosztow.