  • 1. Data: 2002-10-26 18:15:18
    Temat: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Zdarzylo mi sie, ze terminal nie dzialal na zadnej z kart - wciaz byl
    "gotowy". Poprosilem o autoryzacje jak w temacie, ale odpowiedzia byly
    szeroko otwarte oczy ;)))
    Jak taka autoryzacja powinna sie odbyc?
    Telefon do centrum autoryzacji
    Podanie nr karty i nazwiska
    Otrzymnie jakiegos kodu
    Wpisanie go do terminala
    I koniec?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-10-27 21:07:07
    Temat: Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> writes:

    > Zdarzylo mi sie, ze terminal nie dzialal na zadnej z kart - wciaz byl
    > "gotowy". Poprosilem o autoryzacje jak w temacie, ale odpowiedzia byly
> [...]

    Normalnie nie podaje sie nazwiska, tylko numer i date waznosci karty
    (oraz dane dotyczace transakcji).
    Raczej gada sie z automatem, nie z czlowiekiem. Automat podaje numer
    autoryzacji, ktory trzeba wpisac do terminala albo na kwitek.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-10-29 18:58:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > Raczej gada sie z automatem, nie z czlowiekiem. Automat podaje numer
    > autoryzacji, ktory trzeba wpisac do terminala albo na kwitek.

    Dziekuje za pomoc. Oznacza to, ni mniej ni wiecej, ze kazdy sprzedawca
    powinien dac sobie z tym rade - nawet robiac to poraz pierwszy?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 4. Data: 2002-10-31 02:28:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> writes:

    > Dziekuje za pomoc. Oznacza to, ni mniej ni wiecej, ze kazdy sprzedawca
    > powinien dac sobie z tym rade - nawet robiac to poraz pierwszy?

    Jasne. W koncu nikt sie z taka wiedza nie rodzi, a takie autoryzacje
    nie sa specjalnie czeste.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator