    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa!!!
    Date: Sun, 27 Oct 2002 14:10:15 +0100

    > Ja np. wole aby karta byla bezpieczna, a to czy daje 51 czy 45 czy 60
    > dni bezplatnego kredytu gra dla mnie mniejsza role. _Dla_mnie_.

    To kryterium popieram - szkoda jedynie, ze tylko Citibank oferuje czyste
    rozwiazanie - reklamacje zglasza sie bezposrednio bankowi nie zas stronie
    trzeciej (firmie ubezpieczeniowej). Bank zaklada dobra wole klienta i do
    czasu wyjasnienia reklamacji 'anuluje' reklamowane transakcje.

    Z rozczarowaniem przyjalem oferte Multi.
    Wprowadzono rozwiazanie z ubezpieczycielem i bank tak naprawde w ogóle nie
    interesuje sie karta do chwili zastrzezenia.
    Ponadto prowizje i oplaty zwiazane z reklamowanymi transakcjami nie sa
    refundowane nawet po uznaniu reklamacji (np. oplaty za przekroczenie limitu,
    opóznienie splaty minimalnej, koszty kredytu).