  • 1. Data: 2007-03-27 19:09:44
    Temat: Kalkulatory na stronach WWW a doradztwo finansowe
    Od: Konrad Pawlus <k...@k...com>

    Witam!

    Zielony jestem w temacie więc może pytanie bzdurne:

    Czy/Jak/Do jakiego stopnia zamieszczenie na stronie internetowej
    kalkulatora np. pozwalającego ocenić profil inwestycyjny może naruszać
    jakieś przepisy o doradztwie finansowym? Do bycia doradcą trzeba mieć z
    tego co wiem zdany egzamin państwowy.
    Oczywiście mowa tu o kalkulatorach wykorzystujących znane, standardowe
    obliczenia (formuły) finansowe.

    Więc czy zamieszczenie takowego kalkulatora może nieść z sobą jakieś
    problemy?

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2007-03-27 19:20:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 20:09:44 +0100, Konrad Pawlus <k...@k...com>
    wklepał(-a):

> [...]
    >kalkulatora np. pozwalającego ocenić profil inwestycyjny może naruszać
    >jakieś przepisy o doradztwie finansowym? Do bycia doradcą trzeba mieć z

    Doradcą inwestycyjnym raczej. IMHO dopóki nie podejmujesz decyzji za klienta,
    nie wchodzi to w zakres doradztwa inwestycyjnego.

  • 3. Data: 2007-03-27 19:27:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    taki kalkulator ma tylko czysto orientacyjny charakter, można go
    zawiesić na stronie tylko, żebyś nie naruszył praw autorskich...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-27 21:30:56
    Od: Konrad Pawlus <k...@k...com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Doradcą inwestycyjnym raczej.

    No tak, oczywiście to miałem na myśli ... przepraszam ...

    > IMHO dopóki nie podejmujesz decyzji za klienta,
    > nie wchodzi to w zakres doradztwa inwestycyjnego.

    Dzięki!