  • 1. Data: 2007-03-27 17:51:12
    Temat: starsza osoba vs kredyt.
    Od: "Mark" <n...@m...pl>

    Witam,

    Czy starsza osoba (prawie 60lat) ma szanse otrzymac w jakims banku kredyt
    hipoteczny ( wklad wlasny na poziomie 20%) na zakup mieszkania/domu?
    Obecnie jest na emeryturze (wczesniejsza dla nauczycieli). Dzieci nie maja
    stalej pracy.
    Jeszcze bardzo dobrze by bylo gdyby nie bylo oplat dodatkowych za
    wczesniejsza splate.
    Jezeli tak to w jakim banku? Czy tylko Erze takie rzeczy? :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-27 19:26:13
    Temat: Re: starsza osoba vs kredyt.
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mark napisał(a):
> [...]
    > wczesniejsza splate.
    > Jezeli tak to w jakim banku? Czy tylko Erze takie rzeczy? :)

    W Wlk. Brytanii udzielono kredytu (na 25 lat) gościowi, który miał 102
    lata! U nas to raczej niemożliwe.

    Ww osoba może (teoretycznie) dostanie kredyt, ale na max. 10 lat.
    Oczywiście zdolność kredytowa raczej rewelacyjna (wysokie dochody) +
    odpowiednie zabezpieczenie, polisa na życie itd...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-28 08:35:17
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mark wrote:
> [...]
    > wczesniejsza splate.
    > Jezeli tak to w jakim banku? Czy tylko Erze takie rzeczy? :)

    Z tego co pamiętam z expandera to dają do 65 roku życia ale myślę, że
    trzebaby rozmawiać z bankiem i być może uzyskać lepsze warunki.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski