  • 1. Data: 2007-03-26 20:50:04
    Temat: Czy w mbanku pracuja sami DEBILE?
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    mBank po prostu mnie rozpier**la juz... - tam naprawde sami idioci
    pracuja. Od 2 miesiecy probuje sie pozbyc kredytu hipotecznego u nich.
    Na zaswiadczenie o wysokosci zadluzenia czekalem ponad miesiac skladajac
    w miedzy czasie 4 reklamacje. Wreszcie po splacie kredytu zazadalem
    dokumentu pozwalajacego zwolnic hipoteke. Przyslali niekompletny. Na
    uzupelnienie papierow czekam juz drugi tydzien - a mialy byc w centrum
    finansowym mBanku w Gdansku przyslane kurierem na drugi dzien. W miedzy
    czasie przyslali mi zaswiadczenie o splaceniu kredytu, ktorego nie
    zamawialem i skasowali 15 zl. Jutro beda kolejne 2 reklamacje. To jest
    banda imbecyli a nie bank. Po prostu rece opadaja :(

    Jarek

  • 2. Data: 2007-03-26 21:51:46
    Temat: Re: Czy w mbanku pracuja sami DEBILE?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jarek Dukat wrote:
    > mBank po prostu mnie rozpier**la juz...(...)

    Nie ma się co denerwować i tak wyzywać a wystarczy spojrzeć w archiwum
    grupy. Jeżeli trzeba coś w mbanku załatwić ponad standard a w
    szczególności jakieś papierki to zaczynają się schody i to dosyć kręte i
    strome. Jaka cena taki urok ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-27 12:09:17
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    mbank to taki urok poprostu

    dopóki potrzebujesz konta do podstawowych prostych rzeczy - zrobić pare
    przelewów, dostać pare przelewów to jest całkiem sensowny (choć już nie jest
    jakąś rewelacją jaką był pare lat temu - konkurencja nie śpi i taki
    podstawowy zestaw można mieć w wielu bankach)

    natomiast jak chcesz coś więcej to wszędzie tylko nie w mbanku,

    cokolwiek ponad standard to u nich dramat , miesiace oczekiwania, użerania
    się z obsługa, składania reklamacji, problemów z dodzwonieniem itd itd itd
    itd

    ale na pocieszenie - zmieniałem adres zamieszkania - i taki np BPH od
    zeszłego roku nie jest w stanie tego sobie uaktualnić

    najpierw przez 4 mce wyciągi słali na stary adres, jak się w końcu udało im
    poprawnie wysyłać wyciągi, to w styczniu wznowienie karty żony - oczywiście
    wysłali ją i pin na stary adres

    w banku zrobiliśmy awanturę, oki, super, początek marca, robią wznowienie
    mojej karty i wysyłają ją gdzie ?

    oczywiście na stary adres

    gdyby nie jakaś dziwaczna (sam sie dziwie) siła przyzwyczajenia, to
    powinienem im już dawno podziękować

  • 4. Data: 2007-03-27 13:20:06
    Od: "Gabriel" <a...@w...pl>

> [...]
    > mojej karty i wysyłają ją gdzie ?
    >
    > oczywiście na stary adres
    >
    > gdyby nie jakaś dziwaczna (sam sie dziwie) siła przyzwyczajenia, to

    bylo wziac karte i pin i pojsc do bankomatu
    a potem pojsc do bphaha o zwrot kasy :D

  • 5. Data: 2007-03-27 15:19:01
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > bylo wziac karte i pin i pojsc do bankomatu
    > a potem pojsc do bphaha o zwrot kasy :D

    Nie da rady. Karta wysłana pocztą jest nieaktywna i nie da się jej aktywować
    bez oddziału (w przypadku gdy pin wysyłany jest pocztą)

    Darek

  • 6. Data: 2007-03-27 19:56:25
    Od: "Dany" <dany@info[miasto po ang].pl>

    > mBank po prostu mnie rozpier**la juz... - tam naprawde sami idioci
    > pracuja. Od 2 miesiecy probuje sie pozbyc kredytu hipotecznego u nich.

    Ja odwrotnie, 3x próbowałem dostać kredyt hipoteczny, po wypełnieniu wniosku
    czekałem MIESIĄC na telefon konsultanata, który umówił mnie na za 2
    tygodnie, od razu informując że przyznanie kredytu będzie trwało jakieś 1.5
    miesiąca, PARANOJA (w PKOBP załatwiłem wszystko w 5 dni).
    Ale widzę że dobrze się stało, bo pewnie też kiedyś bym chciał go spłacić, a
    wtedy kolejne schody ....

    PS. Korzystam z mBanku i nawet SFI i eMaklera, ale kredyty radzę omijać z
    daleka ...

    --
    Dany. Słupsk. Polska Północna

  • 7. Data: 2007-03-28 21:01:24
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Dany wrote:
> [...]
    > jakieś 1.5 miesiąca, PARANOJA (w PKOBP załatwiłem wszystko w 5 dni).
    > Ale widzę że dobrze się stało, bo pewnie też kiedyś bym chciał go

    Ja wiem jedno - jestem po prostu niesamowicie szczesliwy ze nie wzialem
    kredytu w mBanku na budowe domu widzac jak to u nich wyglada. Wymagaja
    rozpisania dokladnie na co pieniadze z poszczegolnych transz maja byc
    przeznaczone i od rozliczenia sie z tego uzalezniaja wyplate kolejnych
    transz. A kazdy kto sie budowal wie, ze to jest po prostu niemozliwe
    zeby z gory zaplanowac co do zlotowki cala budowe z harmonogramem na rok
    w przod.

    > PS. Korzystam z mBanku i nawet SFI i eMaklera, ale kredyty radzę omijać
    > z daleka ...

    Ja tylko z SFI, z eMaklera nie mialem odwagi.

    Jarek