    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank - schodzi farba
    Date: Thu, 05 May 2005 11:05:03 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia Thu, 5 May 2005 09:58:07 +0200, Michał Dąbrowski
    <d...@S...pl> napisał(a):

    >no wlasnie - od roku, a podejrzewam, ze zmienili niedawno technologie
    >produkcji kart na tansza i im cosik nie wyszlo, a nikt dokladnie tego nie
    >przetestowal i farba sie wyciera. A moze po prostu mialem pecha?

    To ja mam odwrotnego pecha. :-))) KK mBanku, wypukla, numer tłoczony
    i z oczywistych wzgledow, niektore cyferki numeru sa na czarnym tle.
    Te, ktore maja starta farbe, widze doskonale, natomiast do odczytania
    niektorych musze przed oczyma przewracac na wszystkie strony, uzywam
    niekiedy lupki do platnosci internetowych. Nawet juz probowalem
    zdrapywac te fabe, ale trzyma jak zydowska wiara. Czekam, kiedy z
    wypuklosci sie zetrze, ale nie ma najmniejszego zamiaru, niestety...

    --
    Adek