  • 11. Data: 2005-05-05 11:05:59
    Temat: Re: KK mBank - schodzi farba
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2005 13:02:39 +0200, Robert Wicik napisał(a):

    > Kto u Ciebie przyznaje się do produkcji ... u mnie Oberthur C.S.3 .... i
    > data 02/03 :)

    Mam to samo.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 12. Data: 2005-05-05 13:42:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > ale chyba nie jest typowym zjawiskiem samoczynne odpadanie farby z
    > tygodniowej karty, a o ile odczytanie numeru z drugiej strony karty z paska
    > bedzie mozliwe, to z data waznosci i nazwiskiem posiadacza moga byc
    > problemy (chyba, ze ktos jest niewidomym i ma wprawe w czytaniu przez dotyk
    > - tym zdaniem nikogo nie mialem zamiaru obrazic). Tak "zniszczona" karte
    > sprzedawca moze spokojnie uwazac za podrobiona. A to juz moze byc problem

    A głupoty gadasz.
    Jak sie zetrze, to ci przynajmniej nie bedzie portfela brudzic.

  • 13. Data: 2005-05-05 14:30:27
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Michał Dąbrowski wrote:

> [...]
    > sprzedawca moze spokojnie uwazac za podrobiona. A to juz moze byc problem

    Yhym, tak to jest rzeczywiście problem.

    Pytnia może bć nieco nawine, ale prosze odpowiedx:
    tendencyjne:
    czy potrzebujesz tej farby na karcie w jakimś racjonalnym celu?
    Pomijam argument "bo podrobiona" u sprzedawcy.
    Czy same wypukłe litery, bez farby nie są czytelne? Czy ten 1mm różnicy
    w poziomie plastyku to mało? Sprzedawca ślepawy czy Ty masz inne problemy?

    Merytoryczne:
    Czy z drugiej strony masz naniesiony a pasku nr i cvv2?
    Czy w zelazku się odbije?

    Na koniec:
    Czy pomyślałeś, że są karty bez "srebrnego, złotego / kontrastowego"
    nadruku i jest OK?

    PZdr MZ

  • 14. Data: 2005-05-05 17:53:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > jesli pasek jest rozmagnesowany lub zdjecie nieprawidlowo umieszczone. No i
    > oczywiscie nie ma gwarancji, ze duplikat nie bedzie mial takiej samej wady.
    > A tymczasem za niedlugo w kasie nie bedza chcieli akceptowac karty, z
    > ktorej zetra sie numery (poki co nikt na to nie zwrocil uwagi i karta dzial
    > jak nalezy) i zostanie mi ona tylko do transakcji bezkasjerowych. I tak
    > dzis sie wybieram w miejsce, gdzie stoi mPunkt, czy oni cosik pomoga?
    > Przynajmniej beda mogli zobaczyc, co sie z karta dzieje, czy tez to nic nie

    To zobacz sobie kredytówkę bursztynową z BPH-u. Po roku użytkowania mało co
    na niej widać ;)

    Ograniczają koszta do minimum :D

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 15. Data: 2005-05-05 19:23:47
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <e79j3301biuq$.dlg@damga.net>, Michał Dąbrowski wrote:

    > ale chyba nie jest typowym zjawiskiem samoczynne odpadanie farby z

    Niektórzy paranoicy sami zdrapują:)

    Renata

  • 16. Data: 2005-05-06 07:09:29
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2005 09:21:04 +0200, Michał Dąbrowski napisał(a):

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, acz żałuję, że większość była raczej w
    tonie "czego się czepiasz?". Z tego, co przeczytałem tutaj wnioskuję, że
    wystarczyłaby odpowiedź: "Nie ma się czym przejmować, nikt nie będzie robił
    problemów". Mam rację? Jeśli tak, to nie zawracam już głowy, jeśli nie, to
    będę męczył mBank o duplikat.

    Michal Dabrowski
    d...@S...pl
    gg:4945190

  • 17. Data: 2005-05-06 16:25:34
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Kto u Ciebie przyznaje się do produkcji ... u mnie Oberthur C.S.3 .... i
    > data 02/03 :)

    Oberthur jest producentem "gołego" plastiku. Cyferki uwypukla firma
    personalizująca karty. W przypadku mBanku jest to firma Polcard.

  • 18. Data: 2005-05-15 21:29:47
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Robert Wicik wrote:
    > Uzytkownik "Michal Dabrowski" <d...@S...pl> napisal w wiadomosci

    > Moja noszona w portfelu i uzywana juz prawie rok i farba dopiero w
    > niektórych miejscach zaczyna sie wycierac.
    > Za to podpis na karcie musialem poprawic flamastrem bo juz w sklepach
    > zaczeli ode mnie dowodu osobistego zadac :)

    Posrebrzanie w kilku kartach mi zeszło, ale co z tego?
    Dane są wytłoczone i widoczne.

    Tomek