  • 1. Data: 2006-04-11 07:22:21
    Temat: KK mBank->ING
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Postanowilłem przeniść kartę kredytową mBanku do ING. mBankowi
    wypowiedziałem umowę i 21.04 ma się rozwiązać karta. W ING poskładałem
    papierki, przyznali mi limit, dostałem PIN do domu, poszedłem do oddziału
    po kartę.
    A tu mi Paniusia podsuwa pod nos kartkę, że oni spłacą moją kartę z mBanku,
    a ja mam im jakiś dokumnet donieść w ciągu 60 dni, że zrezygnowałem z
    mBankowej.
    I tu mam pytanka: czy to, co oni spłacą to jest traktowane jako operacja
    gotówkowa, czy bezgotówkowa? Czyli, czy naliczą mi odsetki od tej kwoty,
    nawet jeśli spłacę ją w GP? Czy ta kwota wlicza się w wymóg wydania 1,5 tyś
    w ciągu pierwszych 3 miesięcy celem uzyskania zwolnienia z opłaty za kartę?
    Czy mogę im podać do spłaty mój numer RORu? Karta mBankowa nie ma swojego
    dedykowanego numeru konta OIDP.
    I jeszcze jedno - mBank każe sobie płacić ekstra płacić za potwierdzenie
    zamknięcia karty, ale w INg powiedieli, że jakby na wyciągu ostatnim była
    jakaś informacja o zamknięciu karty, to oni to uznają. Czy jakaś tego typu
    informacja się pojawi? Słyszałem, że ING tego nie sprawdza, ale wolałbym
    być w porządku w stosunku do banku, jeśli mogę.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2006-04-11 08:30:53
    Temat: Re: KK mBank->ING
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > informacja się pojawi? Słyszałem, że ING tego nie sprawdza, ale wolałbym
    > być w porządku w stosunku do banku, jeśli mogę.

    a panie z bankow nie potrafia odpowiedziec ?
    Splata KK na konto (ekonto mBanku) jest przelewem wiec dostaniesz po prostu
    pieniazki na ekonto a one wejda jako transakcja bezgotowkowa na KK ing.
    Ciekawa opcja - wyciagniecie bezodsetkowej gotowki z KK za pomoca wymiant KK
    :-)
    Nie sadze zeby splata ta byla potraktowana jako transakcja do wymogu
    wydatkow.
    Zamiast potwierdzenia zamkniecia ja bym dal potwierdzone pismo
    wypowiadajace.

  • 3. Data: 2006-04-11 08:52:40
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski.usun_to@i_to.tez.gmail.com>

    xviper napisał(a):

> [...]
    > wydatkow.
    > Zamiast potwierdzenia zamkniecia ja bym dal potwierdzone pismo

    A skąd w mBanku weźmiesz potwierdzone pismo wypowiadające?
    Można to oddać w mKiosku i potwierdzą na kopii?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2006-04-11 09:17:31
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 11 Apr 2006 10:30:53 +0200, xviper napisał(a):

    > a panie z bankow nie potrafia odpowiedziec ?

    Już niejeden raz sam się spotkałem i czytałem tu na grupie o niesamowitej
    kompetencji i wiedzy pracowników wszelakich banków, a za odpowiedź bardzo
    dziękuję.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2006-04-11 13:38:38
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    nie zanos zadnego potwierdzenia zamkniecia kk, nic ci nie zrobia, nikt
    tego poki co nie weryfikuje...

  • 6. Data: 2006-04-11 13:52:18
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    sunwick <s...@W...op.pl> napisał(a):

    > nie zanos zadnego potwierdzenia zamkniecia kk, nic ci nie zrobia, nikt
    > tego poki co nie weryfikuje...

    Do mnie dzwoniła pracownica z ING czy napewno doniosę kopię wniosku o
    rezygnację z poprzedniej karty. Być może nie każdy oddział tak robi, ale
    akurat mnie tłumaczono, że muszę donieść, bo tego procedura wymaga.
    Pamiętam sprzed roku, że tego wymagano od innych osób również, bo można było
    przeczytać też na grupie. Tak było rok temu, teraz może być inaczej.
    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2006-04-12 07:35:17
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 11 Apr 2006 15:38:38 +0200, sunwick napisał(a):

    > nie zanos zadnego potwierdzenia zamkniecia kk, nic ci nie zrobia, nikt
    > tego poki co nie weryfikuje...

    Dziękuję za potwierdzenie, ale jednak chciałem im coś zanieść. Może ktoś
    wie, jak wygląda ostatni wyciąg z mBankowej karty pod kątem JAKIEJKOLWIEK
    informacji sugerującej, że karta została zamknięta

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2006-04-12 18:41:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    A paniusi nie łaska spytać?

    ZTCW, to operacja bezgotówkowa.

  • 9. Data: 2006-04-13 10:38:21
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski.usun_to@i_to.tez.gmail.com>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

    > Dziękuję za potwierdzenie, ale jednak chciałem im coś zanieść. Może ktoś
    > wie, jak wygląda ostatni wyciąg z mBankowej karty pod kątem JAKIEJKOLWIEK
    > informacji sugerującej, że karta została zamknięta

    A nie mogę takiej informacji sprawdzić sobie w BIKu?