  • 1. Data: 2006-04-10 20:36:24
    Temat: kredyt hipoteczny plus remont
    Od: "pp" <p...@U...pl>

    Hej,
    Mam pytanie do bardziej wtajemniczonych, jak to jest jak powiedzmy chcialbym
    kupic mieszkanie (kredyt hipoteczny na 100% wartosci mieszkania) ale
    mieszkanie jest w stanie "do remontu", czyli potrzebowalbym dodatkowo
    gotowki na remont tegoz mieszkanka. Czyli powiedzmy kredyt 150 tys plus
    dodatkowo jakies 30 tys na remont. No i problem oczywiscie polega na tym, iz
    nie dysponuje akurat wolnymi 30 tys. :) I tu pojawia sie pytanie, czy mozna
    to jakos polaczyc tzn wiekszy kredyt uwzgledniajacy remont? Czyli wziac
    kredyt na mieszkanie i jego remont?

    Pozdr
    pp

  • 2. Data: 2006-04-10 21:05:10
    Temat: Re: kredyt hipoteczny plus remont
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > mozna
    > to jakos polaczyc tzn wiekszy kredyt uwzgledniajacy remont? Czyli wziac

    Kwestia wyceny. Jesli wycena bedzie sporządzona wg wartości przyszłej tzn.
    po remoncie, to moglbys wziac kredyt na 100% wartosci takiej juz
    wyremontowanej nieruchomosci.

  • 3. Data: 2006-04-11 05:49:32
    Od: "dp" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości ...

    > Kwestia wyceny. Jesli wycena bedzie sporządzona wg wartości przyszłej tzn.
    > po remoncie, to moglbys wziac kredyt na 100% wartosci takiej juz
    > wyremontowanej nieruchomosci.

    Jestem w tej samej sytuacji co Ty. Zlozylem wniosek w 3 bankach (Millennium,
    Multibank, Santander) i w zadnym nie bylo problemu. Wycenili mieszkanie z
    uwzglednieniem remontu. Dostalem tyle ile chcialem. W.w. banki same robia
    wycene (w Millennium byla na to promocja).

    dp

  • 4. Data: 2006-04-12 08:05:07
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dp" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W.w. banki same robia wycene (w Millennium byla na to promocja).

    Mi mbank zaniżył i to znacznie wycenę.
    Też wezmę na 99% z Santander, ale przez Money Expert. Tak samo wychodzi.
    Tylko, że doradca z Money, radzi mi jednak zapłacić "znajomemu" rzeczoznawcy te
    350zł i mieć na wycenie tyle - ile FAKTYCZNIE ma być. Różnie bywa.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 5. Data: 2006-04-12 12:04:29
    Od: "P." <p...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Wiele banków oferuje możliwość zaciągnięcia kredytu w wysokości 110% lub 120%
    wartości mieszkania. Trzeba tylko przedstawić szacunkowy koszt takiego remontu,
    który bedzie opiewać na różnicę miedzy wysokością wnioskowanego kredytu a
    wartością mieszkania.

    Pozdr

  • 6. Data: 2006-04-13 07:28:16
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > remontu,
    > który bedzie opiewać na różnicę miedzy wysokością wnioskowanego kredytu a

    Bzdura. Kredyt jest zawsze do 100% wartości zabezpieczenia hipotecznego.
    Remont podwyższa standard np. mieszkania i powoduje wzrost jego wartości,
    ale nie wyjdziesz ponad 100% wartości wg stanu po zakończeniu remontu.

  • 7. Data: 2006-04-14 22:04:44
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Kredyt jest zawsze do 100% wartości zabezpieczenia hipotecznego.

    W mbanku do tego +10%

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl