  • 1. Data: 2006-04-11 00:45:13
    Temat: Proszę o radę 2ie KK na 1dną ???
    Od: "Wojtek Chudy" <t...@g...pl>

    Otóż tak od razu zaznacze że nie mam wysokich limitów ale obsługuje te 2 karty bardzo
    ładnie :) 1 mam z Bph-bursztynowa 1200zl limit,2 mam z Fortisu limit 1100zl - i tak
    za 3 miesiące chce korzystać z tylko 1 - musi być wypukła - opłata roczna max 50zl ,
    bph chyba odpada bo u nich kartę wypukłą można dostać na kredyt minimum 3 tysiące a
    mi taki jest zbędny i chyba bym nie miał zdolności , chcę na 1 karcie mieć
    przeniesienia tych 2 i otrzymać limit minimum 2200zł tylko na podstawie wyciągów i
    rezygnacji z tych kart :) Czy któryś bank mi polecaćie ? Prowadze własną działalność
    gospodarczą od 10lat i mam czystą historię w ZUS I BIK ale z względu że to mała firma
    płace najniższe składki i nie chce bankom PitoW pokazywać bo by od razu mi odmówili
    :-):-):-)

  • 2. Data: 2006-04-11 00:54:30
    Temat: Re: Proszę o radę 2ie KK na 1dną ???
    Od: "Wojtek Chudy" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W których bankach można uzyskać 1 kartę z rezygnacji z 2 oprócz Mbanku ? Robiłem w
    Mbanku symulacje przeniesienia i niby wszystko ładnie za rezygnację z tych dwóch
    system sugeruje mi Vise Clasic 2500zł limitu :) tylko się obawiam że jak już
    przyjdzie co do czego to pomimo przedstawienia tamtych histori i tak będą chcieli
    zaświadczeń o zarobkach :/ czy moje obawy są na wyrost ? Czy bank raczej nie będzie
    w takim przypadku stwarzał problemów ? Szukam takiego właśnie banku może ktoś tak
    miał że miał na 2 kartach niskie limity i zrobił z nich jeden większy limit tylko na
    podstawie histori wyciągów z tych 2 kart ?

  • 4. Data: 2006-04-11 01:03:30
    Od: "Wojtek Chudy" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojtek Chudy <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > może ktoś tak miał że miał na 2 kartach niskie limity i zrobił z nich jeden wi
    > ększy limit tylko na podstawie histori wyciągów z tych 2 kart ?

    Przepraszam za podwójną odpowiedź , - Czy można przyjąć zasadę że jak jakiś bank
    wydaje kartę za przeniesienie i rezygnację karty z innego banku to liczba tych kart
    może być większa od 1 ? Czy raczej stosuje się tylko stosunek 1 do 1 ? Mam jeszcze
    pytanie - w którym banku można zrezygnować z papierowych co miesięcznych wyciągów na
    rzecz wglądu i wydruku histori z internetu ?

  • 5. Data: 2006-04-11 01:19:35
    Od: "Wojtek Chudy" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Aha oprocentowanie na tej nowej karcie jest mało istotne :) gdyż praktycznie wogóle
    nie korzystam z kredytu oprocentowanego w czasie gdy miałem te 2 karty to w ciągu 8
    miesięcy łącznie razem tylko 2 razy miałem odsetki na sumę około 20zł :-) więc może
    to być i nawet grubo ponad 20% :) na tej nowej ;)

  • 6. Data: 2006-04-11 14:31:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wojtek Chudy" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    w wiadomości news:e1ev92$36g$1@inews.gazeta.pl...