    From: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK mBank->ING
    Date: Tue, 11 Apr 2006 09:22:21 +0200

    Postanowilłem przeniść kartę kredytową mBanku do ING. mBankowi
    wypowiedziałem umowę i 21.04 ma się rozwiązać karta. W ING poskładałem
    papierki, przyznali mi limit, dostałem PIN do domu, poszedłem do oddziału
    po kartę.
    A tu mi Paniusia podsuwa pod nos kartkę, że oni spłacą moją kartę z mBanku,
    a ja mam im jakiś dokumnet donieść w ciągu 60 dni, że zrezygnowałem z
    mBankowej.
    I tu mam pytanka: czy to, co oni spłacą to jest traktowane jako operacja
    gotówkowa, czy bezgotówkowa? Czyli, czy naliczą mi odsetki od tej kwoty,
    nawet jeśli spłacę ją w GP? Czy ta kwota wlicza się w wymóg wydania 1,5 tyś
    w ciągu pierwszych 3 miesięcy celem uzyskania zwolnienia z opłaty za kartę?
    Czy mogę im podać do spłaty mój numer RORu? Karta mBankowa nie ma swojego
    dedykowanego numeru konta OIDP.
    I jeszcze jedno - mBank każe sobie płacić ekstra płacić za potwierdzenie
    zamknięcia karty, ale w INg powiedieli, że jakby na wyciągu ostatnim była
    jakaś informacja o zamknięciu karty, to oni to uznają. Czy jakaś tego typu
    informacja się pojawi? Słyszałem, że ING tego nie sprawdza, ale wolałbym
    być w porządku w stosunku do banku, jeśli mogę.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl