  • 1. Data: 2006-11-24 22:44:56
    Temat: KK mBank i zadluzenie na starej karcie
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl>

    Witam!

    W ostatnim czasie przenioslem swoja kredytowke do mBanku, ze wzgledu na
    ciekawa promocje i ogolnie korzystniejsze warunki. Nie korzystam jednak
    dosc intensywnie z rachunku eKonto, gdyz ROR mam w innym banku. Z
    informacji jakie uzyskalem wynika, ze nie ma mozliwosci dokonania
    bezposredniej splaty zadluzeniu przelewem z innego banku, co najwyzej
    przelew na eKonto i nastepnie na karte. Wielkiego problemu nie ma, ale
    chcialbym miec mozliwosc dokonania przelewu z mojego ROR-u wprost na karte,
    no coz, moze kiedys bedzie taka mozliwosc.

    Jednak moja ciekawosc przyciagnela operacja na eKoncie, ktora pojawila sie
    w procesie przenoszenia (splaty) zadluzenia na karcie w innym banku. Mam
    zaksiegowane dwie operacje, pierwsza jako PRZELEW PRZYCHODZACY Z KARTY oraz
    druga jako PRZELEW WYCHODZACY Z KARTY. Zagladnalem w podglad tego przelewu
    z karty i widnieje tam jakis numer konta. Czy mozliwe, ze jest to numer
    rachunku karty i moge spokojnie wplacic pod ten numer bezposrednio splate
    na karte, czy raczej jest to jakis ogolny numer mBanku z ktorego dokonuje
    sie takich operacji?

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 2. Data: 2006-11-27 09:15:46
    Temat: Re: KK mBank i zadluzenie na starej karcie
    Od: eXt <r...@g...com>

    Piterson wrote:

> [...]
    > chcialbym miec mozliwosc dokonania przelewu z mojego ROR-u wprost na
    > karte, no coz, moze kiedys bedzie taka mozliwosc.
    Pewnym obejściem twojego problemu jest ustawienie automatycznej spłaty karty
    kredytowej z ekonta. Wtedy wystarczy Ci przelanie pieniędzy na ekonto.

    pzdr

    --
    eXt