  • 11. Data: 2008-12-23 16:17:29
    Temat: Re: KK Getin - jest juz podglad do rachunku karty w www.gb24.pl
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Szymon" news:giqdu4$og1$1@news.dialog.net.pl

    > Pytanie: jak jest naprawdę?

    7% niezależnie od kwoty jaką trzymasz na TOPie.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2008-12-24 22:20:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 17:15:23 +0100, Piotr Karski napisał(a):

    > <k...@g...pl>news:f22e68d5-565c-4e9
    f-
    af54-93bff61742cd@d42g
    > 2000prb.googlegroups.com

    > Getin sie rozwija! Podglad r. karty kredytowej, nowy pakiet e-getin! Tak
    > trzymac! Brawo!

    To jest niezłe! Jak dla mnie za duży poziom "bankowej ekonomii" ;)

    TOiP:

    9) Usługa dostępu do konta z wykorzystaniem kanałów elektronicznych:
    - wyłącznie kanał internetowy - bez opłat
    - SMS oraz Internet (łącznie) - bez opłat
    - SMS - bez opłat
    (opłata pobierana jest z góry 5-go dnia każdego miesiąca)

    Xenocide

  • 13. Data: 2008-12-24 22:26:44
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Byłem i pytałem - mozna miec sam podgląd karty, ale niestety wydają do
    logowania kody TAN, co oznacza drapanie, przepisywanie itp. Chyba sobie
    odpuszczę.

  • 14. Data: 2008-12-24 23:28:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szymon <n...@o...pl> wrote:
    > By?em i pyta?em - mozna miec sam podgl?d karty, ale niestety wydaj? do
    > logowania kody TAN, co oznacza drapanie, przepisywanie itp. Chyba sobie
    > odpuszcz?.

    Bez drapania. Kodów TAN Getinowych się nie drapie. To taka tabela
    10x10 z liczbami dwucyfrowymi. Podczas wykonywania transakcji system
    pyta o dwie liczby z konkretnych kolumn/rzędów (losowo).
    Pytania o konkretne liczby mogą się powtarzać.

    Poza tym kody TAN nie są używane do logowania tylko do potwierdzania
    niektórych czynności. Logowanie odbywa się ID i hasłem.

    a.

  • 15. Data: 2008-12-25 07:07:47
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > Poza tym kody TAN nie są używane do logowania tylko do potwierdzania
    > niektórych czynności. Logowanie odbywa się ID i hasłem.

    No szlag mnie jasny trafi - nie pierwszy raz już pracownicy Getina
    prezentują wspaniały poziom wiadomości dot. własnych produktów. Wyraźnie
    pytałem czy mogę mieć sam podgląd karty - tak. Czy dostanę kody TAN - tak,
    bo są potrzebne do logowania.