  • 1. Data: 2008-12-22 10:53:06
    Temat: Alior Bank - nie można odsłuchać PIN'u do karty
    Od: "Jacek" <a...@c...pl>

    Dzwonię na 9502, aby odsłuchać PIN do karty, a tu automat mówi "Usługa
    czasowo niedostępna". Macie coś takiego ???

  • 2. Data: 2008-12-22 13:18:53
    Temat: Re: Alior Bank - nie można odsłuchać PIN'u do karty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Jacek" <a...@c...pl> wrote in message
    > Dzwonię na 9502, aby odsłuchać PIN do karty, a tu automat mówi "Usługa
    > czasowo niedostępna". Macie coś takiego ???

    Pierwszy PIN do katy odczytalem w bankowosci intern, niestety nie chcial
    dzialac z karta. Zamowilem nowy PIN do katy i ten mial miec mozliwosc
    odsluchania przez infolinie, ale niestety bylo to samo co piszesz i nie
    dzialalo, odsylali mnie do konsultantow, ale nikt nie mogl mi pomoc. Takze
    drugiego pinu nie da sie nigdzie odluchac ani odczytac, po tygodniu
    zastrzeglem karte, wzialem nowa od razu w placowce i znow pin odczytalem w
    internecie, tym razem zadzialal i wszystko jest OK. Sprobuj w internecie
    odczytac. W Aliorze jak cos nie dziala to nie dziala i szkoda tracic czasu.

  • 3. Data: 2008-12-22 21:26:20
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 22 Gru, 14:18, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > odczytac. W Aliorze jak cos nie dziala to nie dziala i szkoda tracic czasu.

    Ja mam to samo. Pin wygenerowany przez internet nie działa z kartą-
    karta zablokowała się po 3 próbach a na nowy mam czekać 2 dni robocze
    i odsłuchać przez telecentrum.

    --
    Erazmus