  • 1. Data: 2008-12-23 09:01:37
    Temat: KK Getin - jest już podgląd do rachunku karty w www.gb24.pl
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Jak w tytule :)

  • 2. Data: 2008-12-23 09:04:30
    Temat: Re: KK Getin - jest juz podglad do rachunku karty w www.gb24.pl
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Uzytkownik <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:f22e68d5-565c-4e9f-af54-93bff61742cd@d42g2000pr
    b.googlegroups.com...
    > Jak w tytule :)

    Skad masz to info? Na ich stronie nie dostrzegam...
    Ciekawe czy przelewy nadal tylko w oddziale czy z Internetu bedzie mozna
    realizowac...

  • 3. Data: 2008-12-23 09:31:36
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Gru, 10:04, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
    > Uzytkownik <k...@g...pl> napisal w
    wiadomoscinews:f22e68d5-565c-4e9f-af54-93bff61742cd@
    d42g2000prb.googlegroups.com...

    > Skad masz to info?

    A z własnego monitora :)

    Na ich stronie nie dostrzegam...

    A masz tam konto? Dostęp do niego przez internet? Kartę kredytową?
    Jeżeli masz to wszystko, a nie widzisz tego co ja, to masz problem.

    > Ciekawe czy przelewy nadal tylko w oddziale czy z Internetu bedzie mozna
    > realizowac...

    Tylko w oddziale.

  • 4. Data: 2008-12-23 09:43:03
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    A masz tam konto? Dostęp do niego przez internet? Kartę kredytową?
    Jeżeli masz to wszystko, a nie widzisz tego co ja, to masz problem.
    --------------
    Mam tam kartę. Podgląd przez Internet bardzo by się przydał - ostatnio
    wyciąg szedł mi 12 dni od dnia wygenerowania (inna sprawa, że wysłany po 6
    dniach od zamknięcia). Jutro zamierzam się do nich przejść to zapytam. Mam
    nadzieję, iż uda się założyć podgląd samej karty - oczywiście darmowy.

  • 5. Data: 2008-12-23 09:54:59
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Gru, 10:43, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dniach od zamknięcia). Jutro zamierzam się do nich przejść to zapytam. Mam
    > nadzieję, iż uda się założyć podgląd samej karty - oczywiście darmowy.

    Tego nie jestem pewien czy do samej karty można mieć podgląd.
    Dlatego radzę założyć sobie darmowe konto internetowe (bez karty
    debetowej) i podgląd będziesz miał.

  • 6. Data: 2008-12-23 09:55:04
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Tego nie jestem pewien czy do samej karty można mieć podgląd.
    Dlatego radzę założyć sobie darmowe konto internetowe (bez karty
    debetowej) i podgląd będziesz miał.
    --------------
    Jeszcze mi zdradź sposób autoryzacji przelewów.

  • 7. Data: 2008-12-23 10:01:54
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Gru, 10:55, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > debetowej) i podgląd będziesz miał.
    > --------------
    > Jeszcze mi zdradź sposób autoryzacji przelewów.

    Karta TAN.

  • 8. Data: 2008-12-23 10:09:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Dzięki... zainteresowałem się pakietem e-Getin. Niemniej nieco zmroziła mnie
    informacja, iż zamknięcie tego pakietu w ciągu 12 miesięcy od uruchomienia
    kosztuje... 50 złotych! Niezła "gwiazdka" do haseł ileż to darmowych rzeczy
    jest w nim.

  • 9. Data: 2008-12-23 10:15:13
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Jeszcze jedno pytanie odnośnie zmian w gb24.
    http://www.getinbank.pl/475.php
    Tu jest napisane, że do 10.000zł na TOPie mam 6%, a powyżej 7%.
    http://www.e-getin.pl/top.php
    Tu zaś stoi: "Nieważne ile lokujesz - oprocentowanie nie zależy od wysokości
    salda na rachunku" i niżej wytłuszczonym OPROCENTOWANIE 7%.

    Pytanie: jak jest naprawdę?

  • 10. Data: 2008-12-23 16:15:23
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <k...@g...pl>news:f22e68d5-565c-4e9
    f-af54-93bff61742cd@d42g
    2000prb.googlegroups.com

    > Jak w tytule :)

    Getin sie rozwija! Podglad r. karty kredytowej, nowy pakiet e-getin! Tak
    trzymac! Brawo!