  • 1. Data: 2008-12-23 11:59:53
    Temat: Lukas Bank - niezły błąd systemu
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl>

    Niezły kwas właśnie wyszedł z systemem prezentacji
    online wysokości rat w kredycie hipotecznym.
    20.12 upływał mi termin spłaty raty , wiec 19.12 poszedł przelew
    na sumę , jaką miałem w harmonogramie spłat.
    Dziś przypadkiem sprawdziłem , że mam kwotę zaległości 1 grosz.
    Po rozmowie z konsultantem wyszło na to , że Pani miała
    w SWOIM systemi INNĄ WYSOKOŚĆ RATY niż ja w banku online.
    I ona nie wie co ja mam podane w harmonogramie spłat ,
    bo wynika z tego , że to co pokazywane jest na ekran klienta
    generowane jest przez inny system . I wychodzi na to , że wysokości
    rat pokazywane klientowi są niezobowiązujące , bo płacić trzeba
    tyle , ile bank ma W SWOIM WŁASNYM systemie .
    Czy ktoś z was widział może w jakimś regulaminie zapis:
    UWAGA. Dane pokazywane przez system bankowości elektronicznej
    Lukas Banku mogą być nieprawdziwe :-o

    IYIS