  • 1. Data: 2008-12-22 14:10:32
    Temat: Czy pracownikom Aliora płacą za pozyskanie klientów?
    Od: k...@o...pl

    Przesłałem zgłoszenie do Oddziału ale konta jeszcze nie otworzyłem,
    ostatnio codziennie mam telefon od innego pracownika, żeby przyjść i
    założyć konto..

  • 2. Data: 2008-12-22 14:13:29
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 22 gru 2008 o 15:10 GMT, k...@o...pl napisał(a):

    > Przesłałem zgłoszenie do Oddziału ale konta jeszcze nie otworzyłem,
    > ostatnio codziennie mam telefon od innego pracownika, żeby przyjść i
    > założyć konto..

    Prawdopodobnie tak, lub maja inne profity od zalozonych kont, bo do mnie
    speclajnie przyjezdzal bankier do warszawy, z miasta oddalonego o 100km :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 15:12:03 up 20 days, 14:59, 4 users, ]

  • 3. Data: 2008-12-22 14:15:23
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    k...@o...pl wrote:
    > Przesłałem zgłoszenie do Oddziału ale konta jeszcze nie otworzyłem,
    > ostatnio codziennie mam telefon od innego pracownika, żeby przyjść i
    > założyć konto..

    Standardem jest ze pracownicy bankow maja pensje skladana: czesc
    zasadniczej, a czesc premii, gdzie premia zalezy od wyrobienia planow
    sprzedazowych (min ilosci kont, klientow, udzielonych kredytow itp).
    Czasem premia jest dla kazdego pracownika indywidualna (ile wyrobisz to
    twoje), czasem rozdzielana na wszystkich (wtedy liczy sie wynik
    sprzedazowy calego oddzialu).

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-12-22 14:25:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On 22 Gru, 15:10, k...@o...pl wrote:
    > Przesłałem zgłoszenie do Oddziału ale konta jeszcze nie otworzyłem,
    > ostatnio codziennie mam telefon od innego pracownika, żeby przyjść i
    > założyć konto..

    Kazdy bank placi pracownikom za pozyskiwanie klientow.A budowa bazy
    klientow na starcie to juz chyba absolutny prorytet.

    BK

  • 5. Data: 2008-12-22 14:31:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Maverick <k...@g...pl> wrote:

    > Standardem jest ze pracownicy bankow maja pensje skladana: czesc
    > zasadniczej, a czesc premii, gdzie premia zalezy od wyrobienia planow
    > sprzedazowych (min ilosci kont, klientow, udzielonych kredytow itp).

    A mi się wydaje, że w Aliorze raczej mają premie za utrzymanie sprzedaży
    produktów kredytowych na niskim poziomie ;)

    a.