  • 1. Data: 2007-11-01 16:44:41
    Temat: KK Citi Silver vs. Gold?
    Od: "dem" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    co zyskuję zmieniając kartę srebrną na złotą w Citi? Zaznaczam, że zmiana
    nie wiąże się z opłatami, oraz jestem zwolniony z opłaty za kolejne
    wznowienia.
    Jak czytam o ubezpieczeniu, to i tak działa za granicą tylko gdy wykupuję
    przejazd u zawodowego przewoźnika płacąc kartą, bo nawet płacąc za benzynę
    kartą nic to nie zminenia. Czy jest coś co na prawdę jest lepsze w karcie
    złotej?
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-11-01 17:37:49
    Temat: Re: KK Citi Silver vs. Gold?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dem napisał(a):
    > Czy jest coś co na prawdę jest lepsze w karcie
    > złotej?

    Kiedys byly wiekszye znizki ale teraz to sie wyrownalo.

    Zalety :
    - mozesz zrobic wrazenie na pani siedzacej na kasie :)

    Wady :
    - mozesz przyciagnac uwage jakiegos menela, ktory stwierdzi ze jak ktos
    ma zlota karte to na pewno ma za duzo pieniedzy wiec powinien sie podzielic.

    Praktycznych roznic nie ma.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-11-01 17:43:37
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Zalety :
    > - mozesz zrobic wrazenie na pani siedzacej na kasie :)

    Te czasy to już chyba minęły ze 4 lata temu...

    > Wady :
    > - mozesz przyciagnac uwage jakiegos menela, ktory stwierdzi ze jak ktos ma
    > zlota karte to na pewno ma za duzo pieniedzy wiec powinien sie podzielic.

    Te chyba też.

    > Praktycznych roznic nie ma.

    Racja. :-) Śladowo występują wyższe zniżki, ale to na ogół wtakich
    miejscach gdzie i tak się nie opłaca iść. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2007-11-01 17:48:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Te czasy to już chyba minęły ze 4 lata temu...

    Oj nie. Czasem sprzedawca robi sie bardziej mily jak widzi golda.

    > Te chyba też.

    Czy ja wiem ? Teraz mozna dostac nozem za nic, a taki gold moze
    podzialac jako niezly wabik.

    > Racja. :-) Śladowo występują wyższe zniżki, ale to na ogół wtakich
    > miejscach gdzie i tak się nie opłaca iść. :-)

    Ja ostatnio nie widzialem zeby gold Citi dawal gdziekolwiek wieksze
    znizki niz silver.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-11-01 17:53:06
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Oj nie. Czasem sprzedawca robi sie bardziej mily jak widzi golda.

    Nie spotkałem się.

    > Ja ostatnio nie widzialem zeby gold Citi dawal gdziekolwiek wieksze znizki
    > niz silver.

    Knajpy, sklepy z winami, hotele. Jest tego nawet sporo.

    marekz

  • 6. Data: 2007-11-01 19:59:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lis, 17:44, "dem" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy jest coś co na prawdę jest lepsze w karcie
    > złotej?

    W podobnej dyskusji, ktos wychwalal mozliwosc wezwania poprzez serwis
    golda fachowca do naprawy w przypadku jakiejs awarii domowej.

    Assistance
    Usługa polegająca na świadczeniu szybkiej i właściwej pomocy w różnych
    sytuacjach życiowych oraz zapewnienie łatwego dostępu do potrzebnych
    informacji. Z usług Assistance mogą korzystać posiadacze głównych Kart
    Kredytowych Citibank Gold. Usługi Assistance realizowane są w ramach
    następujących pakietów:

    1) Pomoc w podróży, 2) Pomoc w domu 3) Pakiet Informacyjny 4) Medyczna
    Platforma Informacyjna.

    Aby skorzystać z dowolnej wymienionej usługi, należy zadzwonić do
    CitiPhone 0 801 32 2484 lub (48 22) 692 2484. Zostaniesz przełączony
    do Operatora Assistance, który zapewni potrzebną pomoc. Usługi
    Assistance są świadczone na terenie Polski, poza Pomocą w Podróży,
    która świadczona jest poza terytorium RP.

    Pomoc w Domu:

    1. interwencja specjalisty w razie zdarzenia losowego lub awarii
    instalacji (pokrywane są koszty dojazdu oraz robocizny),
    2. organizacja drobnych napraw domowych (bez kosztów dojazdu i
    robocizny),
    3. pomoc informacyjna o numerach telefonów podmiotów świadczących
    poniższe usługi w pobliżu miejsca zamieszkania posiadacza:
    * usługi ślusarskie
    * usługi hydrauliczne
    * usługi dot. urządzeń i instalacji grzewczych
    * usługi elektryczne
    * usługi dekarskie
    * usługi szklarskie
    * usługi murarskie
    * usługi malarskie
    * usługi glazurnicze
    * usługi stolarskie
    * usługi parkieciarskie

  • 7. Data: 2007-11-01 22:36:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 01 Nov 2007 18:48:13 +0100, Mithos wrote:

    > Ja ostatnio nie widzialem zeby gold Citi dawal gdziekolwiek wieksze
    > znizki niz silver.

    Np. Wittchen.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-11-02 08:20:30
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Uzytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > Np. Wittchen.

    A czy probowales sie zapytac czy dostaniesz znizke jak dla Golda placac
    Silverem
    albo nawet zupelnie inna karta? W wielu sklepach to dziala. W sumie co im to
    za roznica, i tak to sklep zmniejsza marze, a nie bank.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2007-11-02 16:22:54
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 2 Nov 2007 09:20:30 +0100, Marcin wrote:

> [...]
    > albo nawet zupelnie inna karta? W wielu sklepach to dziala. W sumie co im to
    > za roznica, i tak to sklep zmniejsza marze, a nie bank.

    Nigdy nie próbowałem. Niestety nie mam natury handlowca i z asertywnością
    nie najlepiej u mnie :-).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2007-11-02 17:03:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > Np. Wittchen.

    Dostalem tam na Silvera znizke z Golda (czy tam z Platyny, w kazdym
    razie maksymalna).

    --
    Mithos