  • 1. Data: 2007-10-31 11:31:58
    Temat: Faktoring - jak to ugryźć i gdzie najlepiej?
    Od: "Ernst" <e...@o...pl>

    Witam
    Czy ktoś może mi doradzić firmę która udziela korzystnie faktoringu?
    Przymierzam się do działalności produkcyjnej z eksportem na zachód (UE). Z
    tego co się orientuję mogę dostać długie (90dni) terminy płatności na
    wyprodukowany towar - niestety nie stać mnie na aż tak długie kredytowanie
    sprzedaży dlatego zastanawiam się nad faktoringiem. Czy ktoś może mi coś
    doradzić?
    Pzdr
    Erni

  • 2. Data: 2007-10-31 14:27:06
    Temat: Re: Faktoring - jak to ugryźć i gdzie najlepiej?
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Jesli na dzien dobry myslisz o terminach platnosci wydaje mi sie ze szybko
    poplyniesz z tym biznesem.

  • 3. Data: 2007-10-31 20:07:45
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Ernst napisał(a):
> [...]
    > sprzedaży dlatego zastanawiam się nad faktoringiem. Czy ktoś może mi coś

    w bzwbk jest fajny faktoring, ale musisz miec przychody roczne powyzej
    1,5 mln zł

  • 4. Data: 2007-10-31 20:19:20
    Od: "MT" <s...@d...null>

    No tak jest fajny ale dla duzych firm ktore maja sprawdzonych kontrachentow
    nie dla frajerow co to ich zaraz byle wloch naciagnie na kasiore.