  • 11. Data: 2007-11-02 17:04:33
    Temat: Re: KK Citi Silver vs. Gold?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
    > A czy probowales sie zapytac czy dostaniesz znizke jak dla Golda placac
    > Silverem
    > albo nawet zupelnie inna karta? W wielu sklepach to dziala. W sumie co im to
    > za roznica, i tak to sklep zmniejsza marze, a nie bank.

    Widac jest roznica. Karta inna niz Citi udalo mi sie w sklepie zegarkami
    wytargowac 8%. Karta Citi dostalem 10%.

    A zaczalem sie tak targowac calkiem niedawno :) Fajna sprawa :)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-11-03 11:58:56
    Od: "dem" <t...@p...onet.pl>

    Dzięki za wszystkie informacje.
    Zadzwoniłem do Citi i odwołałem zmianę. Skoro oferują ubezpieczenie podróżne
    ważne tylko gdy wypadek nastąpi dwa dni przed pełnią i tylko pomiędzy 18.15
    a 18.17, to nie ma sensu. A sam złoty kolor jakoś mnie specjalnie nie
    podnieca.. ;-) Choć szczerze mówiąc bardziej podobały mi się srebrne niż
    wydawane od pewnego czasu niebieskie... ;-)
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2007-11-03 12:12:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dem napisał(a):
> [...]
    > podnieca.. ;-) Choć szczerze mówiąc bardziej podobały mi się srebrne niż
    > wydawane od pewnego czasu niebieskie... ;-)

    Karta BP jest srebrna :)

    --
    Mithos