  • 1. Data: 2007-10-31 20:03:42
    Temat: [Toyota] WTF
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dostałem dziś SMS-a niby od ToyotaBanku, że "Wysyłamy zwykłą pocztą coś
    czego nie mozna wysłac elektronicznie. Prosimy nie zgubić żadnego
    elementu. owocnego korzystania"

    No i mam zagwozdke co to może być :) Dostał jeszcze ktoś podobnego SMSa?
    A drugi mój dylemat jest związany z faktem, że jakoś tydzień temu
    wysłałem im wypowiedzenie. I nie wiem czy tego smsa wysłali, bo jeszcze
    nie dostali wypowiedzenia, czy też jest to jakaś reakcja na
    wypowiedzenie :)

    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 2. Data: 2007-10-31 20:33:33
    Temat: Re: [Toyota] WTF
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Dostałem dziś SMS-a niby od ToyotaBanku, że "Wysyłamy zwykłą pocztą coś
    > czego nie mozna wysłac elektronicznie. Prosimy nie zgubić żadnego
    > elementu. owocnego korzystania"

    Puzzle... ;))
    Dosłownie i w przenośni... ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 3. Data: 2007-10-31 21:42:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 31 Oct 2007 20:03:42 +0000 (UTC), Kamil Jońca wrote:

    > No i mam zagwozdke co to może być :) Dostał jeszcze ktoś podobnego SMSa?

    Ja dziś dostałem SMSa.

> [...]
    > wysłałem im wypowiedzenie. I nie wiem czy tego smsa wysłali, bo jeszcze
    > nie dostali wypowiedzenia, czy też jest to jakaś reakcja na

    Ja dopiero zamierzam pisać wypowiedzenie - widać postanowili mnie uprzedzić
    ;)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2007-10-31 22:09:07
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    ja też dostałem, dziwne troche ale zobaczymy

  • 5. Data: 2007-10-31 22:28:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-10-31 21:03, Kamil Jońca stwierdził, że:
    > No i mam zagwozdke co to może być :) Dostał jeszcze ktoś podobnego SMSa?

    A ja naiwny myślałem, że to w związku z moimi nadchodzącymi imieninami ;-))

    Zbieg okoliczności :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 6. Data: 2007-10-31 22:52:16
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Dostałem dziś SMS-a niby od ToyotaBanku, że "Wysyłamy zwykłą pocztą coś
    >czego nie mozna wysłac elektronicznie. Prosimy nie zgubić żadnego
    >elementu. owocnego korzystania"

    Wąglik. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2007-10-31 22:54:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    czyli jest nas więcej...

    p.s.
    zwykłym czy poleconym wysyłają?

  • 8. Data: 2007-11-01 07:38:51
    Temat: Re: WTF - Dlaczego wypowiadacie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Paź, 21:03, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > I nie wiem czy tego smsa wysłali, bo jeszcze
    > nie dostali wypowiedzenia, czy też jest to jakaś reakcja na
    > wypowiedzenie :)

    Mozesz podac, co sklonilo cie do rezygnacji z konta u nich?
    Jestem rowniez ciekawy opinii innych rezygnujacych.

  • 9. Data: 2007-11-01 08:02:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

> [...]
    > elementu. owocnego korzystania"
    >
    > No i mam zagwozdke co to może być :) Dostał jeszcze ktoś podobnego

    też dostałem takiego - dobrze je spersonalizowali bo na początku
    zwracają się do adresata po imieniu :-)

    tego samego dnia zadzwonił również Fortis że czeka na mnie upominek
    - córa za udział w ostatnich testach już swój z F. odebrała: koszulkę
    polo
    *** blad ***

  • 10. Data: 2007-11-01 08:46:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Nov 2007 00:38:51 -0700,
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:

    > Mozesz podac, co sklonilo cie do rezygnacji z konta u nich?

    Nic nadzwyczajnego. Po prostu co jakiś czas rezygnuję z nieużywanych
    kont. Nie, żeby czymś mi podpadli.

    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X