  • 1. Data: 2007-10-31 14:29:22
    Temat: gdzie regulamin promocji w Open Finance (odbierz iPoda) ?
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    Na stronie Open Finance nie ma regulaminu promocji "Inwestuj w fundusze i
    odbierz iPoda!"
    http://www.open.pl/of/index.jsp?place=Lead25&news_ca
    t_id=90&news_id=6590&layout=10&page=text

    Czy ktoś wie coś więcej ? Ile trzeba zainwestować, na jaki okres, jaki dokładnie
    model iPoda itp ? Zwykle jak są jakieś promocje to obok jest link do regulaminu,
    a tu nic nie wiadomo. Zupełnie amatorstwo. Nie mam ochoty łazić do oddziału po
    regulamin żeby się dowiedzieć że iPoda dają jak zainwestuję 1.000.000 zł. No ale
    pewnie jakby warunki były dobre to by je podali na stronie, a tak to myślą że
    jak ktoś się już pofatyguje to pewnie coś kupi nawet jak się nie będzie opłacało.

  • 2. Data: 2007-11-15 21:36:21
    Od: z...@g...com

    dokładnie totalna amatorszczyzna - mnóstwo takich atrakcji u nich i u
    konkurencji- wygraj fiata Grande Punto, odbierz plazme, laptopa, czego
    dusza zapragnie, a żadnych regulaminów ni nic

    mimo to i tak musze sie pofatygować do nich bo nigdzie indziej nie
    mogę znaleźć tego co mnie interesuje