  • 1. Data: 2007-11-01 17:54:16
    Temat: co zamiast BPH?
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    moze ktos zaproponować konto osobiste zamiast sezam BPH.

    Moze BZWBK, ING? Inne?
    Koszt najlepeij jak w sezamie 10-12 zł i darmowe przelewy + wypłaty z
    Euronetu bez prowizji.

    JR

  • 2. Data: 2007-11-01 18:09:18
    Temat: Re: co zamiast BPH?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:472a12bd$1@news.home.net.pl, *JerzyR* wrote:
    > moze ktos zaproponować konto osobiste zamiast sezam BPH.
    >
    > Moze BZWBK, ING? Inne?
    > Koszt najlepeij jak w sezamie 10-12 zł i darmowe przelewy + wypłaty z
    > Euronetu bez prowizji.

    Xelion, 3zl (4zl) miesiecznie, darmowe przelewy, darmowe bankomaty peako sa
    + euronet.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-11-01 18:25:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    JerzyR napisał(a):
    > moze ktos zaproponować konto osobiste zamiast sezam BPH.

    Multibank, Citibank.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-11-01 19:52:18
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    JerzyR <n...@d...pl> napisał(a):

    > moze ktos zaproponować konto osobiste zamiast sezam BPH.

    Lukas e-konto pro

    koszt max 9 PLN, ale może być 0
    przelewy za free
    bankomaty bzwbk i euronet

    Tomek

  • 5. Data: 2007-11-01 20:34:30
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Tomasz Opalski wrote:

    > Lukas e-konto pro
    >
    > koszt max 9 PLN, ale może być 0
    > przelewy za free
    > bankomaty bzwbk i euronet

    To co sobie cenię w koncie to margines błedu - najlepiej duży (tak
    nazywam DEBET czy limit w rachunku).
    Lucas tego nie ma, a to co ma jest płatne, niewygodne. W BPH mam 5k za
    darmo - totalnie za darmo i bezterminowo. Nie musze tego odnawiać co
    roku, płacić za możliwość posiadania - jesli nie wykorzystam. Fakt -
    rachunek kosztuje 19 zł i karta 2 ale nie mam żadnych innych kosztów.
    Można mówić, że mBank jest za darmo - jesli jednak płaci się rachunki,
    to za przelewy równiez się uzbiera. Można miec wypłaty z bankomatów za
    darmo (zagranicą) ale w Polsce nazbiera się z prowizji kilka kolejnych
    złotych.
    Trzeba sobie samemu odpowiedzieć co wziąc. Ważna jest odległośc od
    bankomatu, potrzeba limitu, ilość przelewów, jakość bankowości
    elektroniczej. Za 21 zł mam czego mi potrzeba - mimo różnych
    wkurzających drobiazgów co jakiś czas. Liczę, że małe BPH nie zmieni się
    za bardzo.
    L.

  • 6. Data: 2007-11-01 20:37:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Leszek napisał(a):
> [...]
    > roku, płacić za możliwość posiadania - jesli nie wykorzystam. Fakt -
    > rachunek kosztuje 19 zł i karta 2 ale nie mam żadnych innych kosztów.

    ROTFL

    Placisz za konto ponad 200 PLN miesiecznie... W Multibanku kredyt
    odnawialny w wysokosci 5k kosztuje 50zl/rocznie (+ konto 60 zl za rok)
    wiec wychodzi ponad dwa razy taniej niz w BePeHa. A ja np. ostatnio
    dostalem kredyt odnawialny w Multi tez za darmo. Do tego system online
    Multibanku jest imo bezkonkurencyjny.

> [...]
    > to za przelewy równiez się uzbiera. Można miec wypłaty z bankomatów za
    > darmo (zagranicą) ale w Polsce nazbiera się z prowizji kilka kolejnych

    ? Przeciez mBank ma darmowe wyplaty z Euronetu i BZWBK. A przelewy ? Za
    swoje 21 zl miesiecznie zrobisz w mBanku 42 przelewy Troche sporo.

> [...]
    > elektroniczej. Za 21 zł mam czego mi potrzeba - mimo różnych
    > wkurzających drobiazgów co jakiś czas. Liczę, że małe BPH nie zmieni się

    Odleglosc od bankomatu nie ma zadnego znaczenia. Ja z bankomatu pobieram
    pieniadze raz w miesiacu. Jako, ze posiadam konto Citidirect, gdzie jest
    jedna darmowa wyplata w miesiacu z dowolnego bankomatu w kraju to moge
    sobie wyplacic w dowolnym miejscu. Ale jakos nie wydaje mi sie, zeby
    koniecznosc podjechania do bankomatu raz na miesiac byla jakas
    uciazliwoscia. Zwlaszcza ze w kazdym centrum handlowym sa jakies
    Euronety, juz nie wspominajac o tym, ze mozna tam spotkac oddzialy
    swojego banku.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-11-01 21:03:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Leszek napisał(a):
    > NO i co z tego. W moim miescie jest 1 euronetu i to na GSM i na drugim
    > końcu. Napisałem, że trzeba odnieść do siebie. BPH mam pod nosem.

    No tak, faktycznie. Ja oceniam bankowosc z perspektywy Warszawy.

    > A ja nie - znów kolega musi sobie odpowiedzieć, czy lubi wybierac kilka
    > tysięcy i nosić do domu, czy woli wygodnie podejśc po 200 czy 300 do
    > bankomatu w poblizu.

    A po co mam wybierac kilka tysiecy ? Do normalnego placenia mam karte
    kredytowa.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-11-01 21:07:45
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

  • 9. Data: 2007-11-01 21:16:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lis, 21:37, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    Wszystko zalezy od potrzeb.
    Ja np wiekszosc dotychczasowych platnosci robie obecnie darmowo z KK
    Citi.
    W tym momencie stal sie dla mnie atrakcyjny mBank, bo przy niskiej
    oplacie rocznej za niskooprocentowany debet w koncie i moze ze 2-4
    przelewach miesiecznie po 50 gr, roczna oplata za uslugi porownywalne
    z tym co mam (rowniez w BPH - srebrny sezam) bedzie bardzo atrakcyjna.

    Narazie nei migruje - zaczekam na ruchy po fuzji z GE Money.

  • 10. Data: 2007-11-01 21:39:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Wszystko zalezy od potrzeb.
    > Ja np wiekszosc dotychczasowych platnosci robie obecnie darmowo z KK
    > Citi.

    Tyle, ze uzywanie Citi jako normalnego i glownego ROR jest dla mnie
    niemozliwe. Kosmicznie niewygodnie sie wykonuje przelewy. Sms'y
    przychodza do mnie z tak duzym opoznieniem, iz zawsze sa niewazne.
    Jeszcze mi sie nigdy nie udalo aktywowac zadnego odbiorcy w ten sposob.
    Zawsze musialem dzwonic na Citiphone co jest bardzo niewygodne.

> [...]
    > przelewach miesiecznie po 50 gr, roczna oplata za uslugi porownywalne
    > z tym co mam (rowniez w BPH - srebrny sezam) bedzie bardzo atrakcyjna.

    mBank + Citi to dobre polaczenie. Tez tak mialem miec. Ostatecznie
    ostanie sie Multi + Citi. mBank i Inteligo jako totalnie darmowe konta
    bede sobie trzymal, moze sie kiedys przydadza.

    --
    Mithos