  • 1. Data: 2003-12-30 23:06:46
    Temat: KK BPH PBK i grace period
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Witam,

    udało się mi odebrac wreszcie KK Premium Club, dokladnie 23.12....

    [przerwa na oklaski]

    a dzis dostalem pierwszy wyciag z konta tej KK za okres 16.11 - 15.12...

    [dłuższa przerwa na oklaski]

    oczywiscie splata 0.00 PLN, ale zastanowil mnie termin splaty: 05.01 !?

    i teraz pytanie jak pomiedzy 16.11 a 05.01 zmiescili 55 dni (tyle wynosi
    grace period dla tej karty) ?!?!? Jak by nie liczyc mi wychodzi 51... ale ja
    truskawki cukrem :)

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-12-31 00:03:33
    Temat: Re: KK BPH PBK i grace period
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bst0dp$g74$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Nie jestem pewien, ale to chyba działa w BPH w następujący sposób. Konto
    obsługujące Twoją kartę zostaje aktywowane niemal natychmiast po złożeniu
    wniosku, natomiast karta przychodzi po jakimś tam czasie. Ja złożyłem
    wniosek u nich o kartę kredytową 21 grudnia. Od 23 grudnia w programie
    SEZAM widzę już kartę, z jej numerem oraz miejscem na operacje. Operacji
    oczywiście nie ma (były by jaja, jakby były). Ale być może oni zaczynają
    te terminy właśnie liczyć nie od wydania karty, tylko od aktywowania
    umowy - co w praktyce daje sporą różnicę.

    W BPH to działa już na tej zasadzie dość dawno. Jak mi wymieniali VISA
    ELEKTRON w zeszłym roku (bo stara "wyblakła"), to opłatę za wymianę
    pobrali w połowie grudnia, ale kartę otrzymałem w połowie stycznia i to po
    kilku interwencjach.

  • 3. Data: 2003-12-31 07:34:08
    Od: d...@p...onet.pl

    > i teraz pytanie jak pomiedzy 16.11 a 05.01 zmiescili 55 dni  (tyle wynosi
    > grace period dla tej karty) ?!?!? Jak by nie liczyc mi wychodzi 51... ale ja
    > truskawki cukrem :)

    Nie piszesz jaką konkretnie masz kartę ale MC ma gp do 52 dni a tylko Matercard
    Electronic do 55 dni /obie są premium club/ Być też ktoś przy zakładaniu karty
    w systemie podał błędny gp. Najlepiej zadzwoń

    adam

  • 4. Data: 2003-12-31 13:22:15
    Od: k...@w...pl

    > i teraz pytanie jak pomiedzy 16.11 a 05.01 zmiescili 55 dni  (tyle wynosi
    > grace period dla tej karty) ?!?!? Jak by nie liczyc mi wychodzi 51... ale ja
    > truskawki cukrem :)
    Karta widoczna w Sez@mie w kilka dni po zlozeniu wniosku i od tego momentu
    liczy sie cykl. Grace period to miesiąc + 24 dni dla MC Electronic, wieć jezeli
    miesiąc miał 30 dni to masz grace period 54.
    pozdrawiam
    kmyk