    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK BPH PBK i grace period
    Date: Wed, 31 Dec 2003 01:03:33 +0100

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bst0dp$g74$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Nie jestem pewien, ale to chyba działa w BPH w następujący sposób. Konto
    obsługujące Twoją kartę zostaje aktywowane niemal natychmiast po złożeniu
    wniosku, natomiast karta przychodzi po jakimś tam czasie. Ja złożyłem
    wniosek u nich o kartę kredytową 21 grudnia. Od 23 grudnia w programie
    SEZAM widzę już kartę, z jej numerem oraz miejscem na operacje. Operacji
    oczywiście nie ma (były by jaja, jakby były). Ale być może oni zaczynają
    te terminy właśnie liczyć nie od wydania karty, tylko od aktywowania
    umowy - co w praktyce daje sporą różnicę.

    W BPH to działa już na tej zasadzie dość dawno. Jak mi wymieniali VISA
    ELEKTRON w zeszłym roku (bo stara "wyblakła"), to opłatę za wymianę
    pobrali w połowie grudnia, ale kartę otrzymałem w połowie stycznia i to po
    kilku interwencjach.