  • 11. Data: 2002-03-03 15:31:49
    Temat: Re: Jutro rozpocznie się proces o zabójstwo w Kredyt Banku
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > chyba wolę płacić za wieczyste odizolowanie takiej padliny, niż utrzymywać
    > darmozjadów w ławach poselskich...

    Wolisz mordercow od politykow? A moze wiezniow do sejmu skierowac?

  • 12. Data: 2002-03-03 15:52:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Prosze o EOT. Przestepstwa i kary z nimi zwiazane sa tematem bulwersujacym i
    kazde sprowokowanie [tu warning dla AMRY ;)] takiej dyskusji stutkuje
    dziesiatkami postow OT.
    Ponizej przypominam czemu powstala ta grupa i czym ma sie zajmowac.

    Maciej

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    Grupa o bankach mialaby za zadanie stac sie forum wymiany pogladow
    na temat funkcjonowania bankow w Polsce i zagranica - zarowno krytyki,
    jak i pochwaly (no bo przeciez uslugi bankowe sa dla ludzi i staja sie
    elementem zycia codziennego, wprawdzie mniej popularna niz codzienne
    zakupy, ale kontakt z bankiem przynajmniej 1-2 razy w miesiacu jest dla
    niektorych koniecznoscia - posiadacze kont osobistych - a kredytowanie
    ludnosci staje sie coraz bardziej popularne). Niektore uslugi bankowe sa
    bardziej od innych korzystne i warte polecenia - np. niektore kredyty
    samochodowe, kredyt studencki, mozliwosc korzystania z uslug bankowych
    przy pomocy Internetu. Czesc bankow obchodzi sie z klientami dobrze,
    inne gorzej. Niektorzy lepiej, inni gorzej orientuja sie co gdzie i
    jak zalatwic.

    Wszystkie tego typu dyskusje, wymiana mysli, porady, watpliwosci,
    marzenia, pomysly, ostrzezenia znalazlyby tu miejsce. Oprocz klientow
    bankow na pewno skorzystaliby na tym studenci studiow zwiazanych z
    bankowoscia i finansami, a takze pracownicy bankow.

    Dozwolone beda tematy scisle powiazane z tematyka bankow i bankowosci,
    zabronione wszystkie inne. Istnieja inne grupy w hierarchii pl.biznes,
    na ktore nalezy kierowac watki nie dotyczace bankow.

    Podobnie jak w innych grupach pl.*, zabronione jest wysyłanie binariów,
    spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup i przedłużające się dyskusje
    nie związane z tematyką grupy.

  • 13. Data: 2002-03-03 16:34:29
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "siepacz" <d...@i...pl> writes:

    > zawsze są jakieś okoliczności łagodzące ale w przypadku KB to była
    > egzekucja: zaplanowany napad, strzał w głowę, ukrycie zwłok ochroniarza itp.
    > jedynie dobrze wygimnastykowana papuga będąca w stanie zapewnić im żółte
    > papiery może ich wybronić. No i kwestia chyba najważniejsza: to będzie
    > pokazówka...

    Jeszcze moze się okazać, że nie wiadomo kto strzelał a każdy z nich to tylko
    był przy i był zbyt przerażony bo winny to był kolega następny w kółeczku...

    --
    ( Marcin Kasperski | 1 woman, 9 months = one baby. But we have 1 month, so )
    ( http://www.mk.w.pl | let's take 9 women! (common management practice) )

  • 14. Data: 2002-03-03 16:54:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W zawieszeniu oczywiście
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-03-03 18:17:03
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> ]

    >Jeszcze moze się okazać, że nie wiadomo kto strzelał a każdy z nich to tylko
    >był przy i był zbyt przerażony bo winny to był kolega następny w kółeczku...

    Zawsze mają prawo bronić się w ten sposób. Jeżeli żadnemu nie uda się
    udowodnić, że strzelał, to wina będzie leżała po stronie policji,
    prokuratora i sędziego.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 16. Data: 2002-03-03 18:27:23
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > to wina będzie leżała po stronie policji,
    > prokuratora i sędziego.

    LOL

  • 17. Data: 2002-03-03 21:34:46
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Nie smiej się - wina za to, żenie wsadzą ich.

    Spox, zle zrozumialem =)

  • 18. Data: 2002-03-03 21:36:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 19. Data: 2002-03-03 22:05:50
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > Do tego brutalnego napadu doszło na początku marca zeszłego roku. W
    > warszawskiej filii Kredyt Banku zastrzelono trzy kasjerki i strażnika
    banku.

    Codziennie rano przechodzilem obok miejsca zbrodni udajac sie do pracy (a
    pracowalem w firmie majacej siedzibe w tym samym budynku). Codziennie byly
    tam swieze kwiaty i zapalone znicze.

    Dziwilo mnie to, ze policja nie zaslonila czyms szyb banku wychodzacych na
    rog ul. Zelaznej i wjazdu na osiedle. Pewnie do dzisiaj mozna zobaczyc
    popekane szyby w drzwiach, duzo szkla z innych szyb i wszedzie slady proszku
    do poszukiwania odciskow palcow, jakies trudno rozpoznawalne przedmioty
    lezace w nieladzie na podlodze. Na biurkach lezaly dokumenty, dlugopisy,
    itp. Widac tez schody prowadzace na dol czyli tam, gdzie stala sie ta cala
    tragedia.

    Ciekawi mnie to jak dlugo ten lokal bedzie stal przez nikogo nieuzywany -
    zdemontowano tablice KB przy wejsciu a to by swiadczylo, ze KB juz nigdy
    wznowi dzialalnosci tego oddzialu.

    Grzesieq - do dzisiaj wstrzasniety tym, co tam sie stalo.

  • 20. Data: 2002-03-04 19:46:52
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    proces zaczął sie ciekawie:
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=722834