  • 1. Data: 2002-03-03 10:06:23
    Temat: Zarzad komisaryczny
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A wlasnie tak mi sie swego czasu w HICie jak przegladalem GB rzucilo w oczy,
    ze do Banku spolem wkroczyl zarzd komisarczny (chyba ta sama pani coo w
    BCz). Wie ktos cos wiecej?
    Swego czasu mieli taaakie wysokie oprocentowanie :)
    I chyba jedna placowke na uliocy Grazyny jesli mnie pamiec nie myli (Wawa)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-03 18:02:02
    Temat: Re: Zarzad komisaryczny
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AMRA napisal:
    > A wlasnie tak mi sie swego czasu w HICie jak przegladalem GB rzucilo w oczy,
    > ze do Banku spolem wkroczyl zarzd komisarczny (chyba ta sama pani coo w
    > BCz). Wie ktos cos wiecej?

    zarzad kom. zostal ustanowiony prawie miesiac temu
    http://www.nbp.pl/aktualnosci/wiadomosci/knb_02b.htm

    > Swego czasu mieli taaakie wysokie oprocentowanie :)
    > I chyba jedna placowke na uliocy Grazyny jesli mnie pamiec nie myli (Wawa)

    pamiec Cie nie myli, ale oddzialow jest troche wiecej
    http://www.bankspolem.pl/kontakt.html

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-03-05 09:00:15
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    > Swego czasu mieli taaakie wysokie oprocentowanie :)
    > I chyba jedna placowke na uliocy Grazyny jesli mnie pamiec nie myli (Wawa)

    A ja pamiętam też że dawali kredyt np. pod papiery wartościowe będące na
    rachunku inwestycyjnym wnioskodawcy nie blokując ich :-)) Dobry bank - ja
    tam lubie takie.

    Pozdroofka