  • 1. Data: 2002-03-03 10:16:32
    Temat: Jutro rozpocznie się proces o zabójstwo w Kredyt Banku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jutro rozpocznie się proces o zabójstwo w Kredyt Banku
    Proces w sprawie zabójstwa w Kredyt Banku rozpocznie się jutro przed
    warszawskim Sądem Okręgowym. Trzej mężczyźni są oskarżeni o zabójstwo
    ochroniarza i trzech kasjerek; dwóm osobom prokuratura zarzuca utrudnianie
    śledztwa.

    Oskarżonym o poczwórne zabójstwo grożą kary więzienia od 12 lat do
    dożywocia.

    Do tego brutalnego napadu doszło na początku marca zeszłego roku. W
    warszawskiej filii Kredyt Banku zastrzelono trzy kasjerki i strażnika banku.
    Skradziono około 100 tys. zł w złotówkach i różnych walutach. - Dla bandytów
    tak mało było warte życie czterech osób - mówili wtedy policjanci. (PAP)
    (interia.pl)

  • 2. Data: 2002-03-03 10:23:06
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    3 dożywocia pewne

  • 3. Data: 2002-03-03 10:42:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "siepacz" <d...@i...pl> writes:

    > 3 dożywocia pewne

    E tam, mieli trudne dzieciństwo, tak naprawdę to wcale nie chcieli bo
    trzy miesiące wcześniej to jeszcze nie zamierzali zabić a w ogóle to
    więzienia mamy przepełnione. 10 lat.

    --
    ( Marcin Kasperski | If information is written down two ways, one of the )
    ( http://www.mk.w.pl | versions will soon be out of date. (XP practices) )

  • 4. Data: 2002-03-03 11:00:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 3 dożywocia pewne

    Miejmy nadzieje i szkoda ze czapy nie ma

  • 5. Data: 2002-03-03 11:31:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > Miejmy nadzieje i szkoda ze czapy nie ma

    Dobrze, żenie ma. Czapa to zbytłagodna kara.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-03-03 12:12:44
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    siepacz wrote:

    > 3 dożywocia pewne

    i bedziemy utrzymywac mordercow przez 40 lat :((((

    pozdrawiam
    marcin

  • 7. Data: 2002-03-03 12:59:19
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > E tam, mieli trudne dzieciństwo, tak naprawdę to wcale nie chcieli bo
    > trzy miesiące wcześniej to jeszcze nie zamierzali zabić a w ogóle to
    > więzienia mamy przepełnione. 10 lat.

    poza tym wczesniej nie karani. taki argument padl przy pytani, dlaczego
    mordercy michalksa utopionego rok temu w wisle, nie dostali dozywocia:(((

  • 8. Data: 2002-03-03 14:47:43
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > poza tym wczesniej nie karani. taki argument padl przy pytani, dlaczego
    > mordercy michalksa utopionego rok temu w wisle, nie dostali dozywocia:(((

    zawsze są jakieś okoliczności łagodzące ale w przypadku KB to była
    egzekucja: zaplanowany napad, strzał w głowę, ukrycie zwłok ochroniarza itp.
    jedynie dobrze wygimnastykowana papuga będąca w stanie zapewnić im żółte
    papiery może ich wybronić. No i kwestia chyba najważniejsza: to będzie
    pokazówka...

  • 9. Data: 2002-03-03 14:49:35
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > i bedziemy utrzymywac mordercow przez 40 lat :((((

    chyba wolę płacić za wieczyste odizolowanie takiej padliny, niż utrzymywać
    darmozjadów w ławach poselskich...

    pozdrav
    siepacz

  • 10. Data: 2002-03-03 15:29:03
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > chyba wolę płacić za wieczyste odizolowanie takiej padliny, niż utrzymywać
    > darmozjadów w ławach poselskich...

    a oskarzonymi sa poslowie RP?????????
    Jak nie -to nie chrzan Pan...
    Krotki proces i kula w leb (najlepiej jedna kula na raz - to kiedys stosowali
    dosc skutecznie w troszke innych okolicznsciach)
    Ja nie mam zamiaru placic podatkow na sprawy sadowe w takich przypadkach
    ani na utrzymanie ewent. skazanych w wiezieniu.

    Nie wiem komu w Polsce zalezy zeby np nie bylo kar pt 'dozorowane roboty
    publiczne' za drobne przestepsta
    zlodziejowi obciecie reki,dla mordercy kara smierci, za gwalt/pedofilie -
    kastracja
    Nie mowie o masowych egzekucjach takich kar (+ do tego np Reality Show)
    ale o tym ze wtedy prawo byloby bardziej respektowane - potencjalny kandydat
    na pewne numery 100 razy by sie zastanowil nad tym co chce zrobic...
    i nie mowie o powrocie do sredniowiecza (chociaz wtedy bylo mniej przekretow i
    przestepstw :-))),ale...

    A tak - wiadomo ze niekarany dostanie maly wyrok,albo zawiasy a jak karany to
    wykreci sie zoltymi papierami