  • 1. Data: 2002-03-03 11:45:27
    Temat: Konto firmowe w mBanku
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    W swoim czasie mówiło się dużo na pbb o koncie firmowym w mbanku, miało być
    podobno dostępne z początkiem marca. Czy coś widomo w tej sprawie ? Jakie
    będą opłaty , może jakieś przecieki :-)) ?

    Jarek

  • 2. Data: 2002-03-03 12:37:39
    Temat: Re: Konto firmowe w mBanku
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobno dostępne z początkiem marca. Czy coś widomo w tej sprawie ? Jakie
    > będą opłaty , może jakieś przecieki :-)) ?

    lachowski mowil o kwietniu
    a oplaty ?? hmm, wszyscy czekaja :-)) ale z podchodow robionych przez
    WBola - widać było, że będą
    Mbank jest okropnie pazerny - wiec raczej nie liczylbym na koszty zblizone
    do VW - raczej do inte

  • 3. Data: 2002-03-03 12:54:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mbank jest okropnie pazerny - wiec raczej nie liczylbym na koszty zblizone
    > do VW - raczej do inte

    he he - a Inteligo w tym stopniowaniu jest... ???

  • 4. Data: 2002-03-03 20:32:44
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > he he - a Inteligo w tym stopniowaniu jest... ???

    he he !
    a inte - w tym stopniowaniu jest dla mnie maksimum nie do przeskoczenia i na
    pograniczu akceptacji
    :=P