  • 1. Data: 2002-03-03 07:13:00
    Temat: Wap mBanku - pomoc
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    Mam Siemensa C35i, po aktywowaniu kanału dostępu WAP próbowałem się połączyć
    wpisując adres wapowy w przeglądarce telefonu. Otrzymałem komunikat "błąd
    500, skontaktuj się z dastawcą" Po rozmowach z infolinią mBanku i Idei
    nakazano mi zmienić kanał w ustawieniu WAPu na umożliwiający połaczenie
    szyfrowane, którego jakoby wymaga strona mBanku. Po zmianie kanału i próbie
    połączenia nastapiła następna sekwencja: generacja klucza, wysyłanie klucza
    a nastepnie pytanie jak na początku połaczenia i wszystko od nowa (trwa to
    kilka minut). Pojawia się przeglądarka i komunikat "błąd 500, skontaktuj się
    z dastawcą".
    Proszę o pomoc - co robię nie tak i (lub) u kogo to reklamować?
    Jacek