  • 1. Data: 2002-03-03 09:25:02
    Temat: Dwulicowosc mBanku?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    Witam

    Z tego co wiem to wlascicielem zarowno mBanku jak i
    multiBanku jest ta sama osoba.Rozwniez jak kazdemu
    wiadomo mBank powstal wczesniej od multiBanku.
    Pytanie. Dlaczego obie instytucje ze soba rywalizuja?
    Dlaczego mBank nie rozszerza
    swojej dziwlanosci (lub nawet opoznia), nie
    wprowadza nowych uslug ?Czyzby
    wszystko byulo nakierowane na Multibank -
    przyszlosc bankowosci?

    Otoz :

    Oferta MultiBanku w odróżnieniu od oferty mBanku
    charakteryzuje się większymi możliwościami i szerszą
    ofertą produktową. Oprocentowanie naszego rachunku jest
    niższe, ale w zamian otrzymujesz znacznie więcej.
    Korzystając z Rachunku Oszczędnościowego możesz osiągnąć
    korzyści porównywalne z lokatami terminowymi. Jeżeli
    chciałbyś skorzystać z kredytu w rachunku, to kredyt w
    eKoncie jest wyżej oprocentowany. Nasz kredyt jest najniżej
    oprocentowany na rynku (oprocentowanie mBanku 17,40%,
    MultiBanku 15,00%). Załóż konto już teraz, a jeśli chcesz poznać
    szczegóły to sprawdź, w czym jeszcze MultiBank różni się od mBanku.

    [...]

    http://www.multibank.pl/porownanie/my/mbank.jhtml
    http://www.multibank.pl/porownanie/jestem/mbank.jhtm
    http://www.multibank.pl/porownanie/ja/mbank.jhtml

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-03 09:39:59
    Temat: Re: Dwulicowosc mBanku?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > swojej dziwlanosci (lub nawet opoznia), nie
    > wprowadza nowych uslug ?Czyzby
    > wszystko byulo nakierowane na Multibank -

    Osoba? Cos ci sie chyba pomylilo :)
    Chyba ze masz na mysli BRE Bank???
    nizsze oprocenmtowanie w koncie ma np Fortisbank.

    A co do twojej odpowieedzi - to tyak pewnie wszystko obija sie o pieniedze.
    Po co wiecej rozwiajc mBank? W filozofie darmowego konta - wprowadzenie
    nowego produktu kosztuje, a kto za to da pieniadze?? :)

  • 3. Data: 2002-03-03 11:28:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > Osoba? Cos ci sie chyba pomylilo :)
    > Chyba ze masz na mysli BRE Bank???

    BRE bank jest osobą. Prawną.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 4. Data: 2002-03-03 11:33:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    To jest przeciez jasne. Grono potencjalnych klientow tego banku (Multi) jest
    duzo wieksza, poza tym sa oni od poczatku przyzwyczajeni do oplat, klienci
    mBanku nie sa do tego "przyzwyczajeni", wiec beda piszczec jak wprowadzi sie
    jakies oplaty (nawet groszowe). Poza tym wydaje mi sie ze tani kredyt w ROR,
    to dobry sposob pozyskania klientow lub tez zatrzymania dotychczasowych...
    Wiadomo ile ludzi (nawet tych duzo zarabiajacych) "leci" co miesiac na linii
    kredytowej...

> [...]
    > Po co wiecej rozwiajc mBank? W filozofie darmowego konta - wprowadzenie
    > nowego produktu kosztuje, a kto za to da pieniadze?? :)
    mBank ma sie na razie "w miare" dobrze, ale zeby dalej sie rozwijal potrzeba
    duuzo kasy :( BRE wladowal w ten bank chyba juz wystarczajaco, wiec bedzie
    szukal innych zrodel finansowania tej dzialalnosci - sprzeda mniejszosciowy
    pakiet akcji. Kiedys w koncu musi sie zwrocil wladowana kasa, chociaz w
    jakims stopniu...
    pzd

  • 5. Data: 2002-03-03 12:53:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BRE bank jest osobą. Prawną.

    W rzeczy samej. Ale jesli sie pisze tej samej osoby - bez zadnej wzmianki o
    BRE mozna rownie dobrze sobie myslec o osobie fizycznej

  • 6. Data: 2002-03-03 12:56:48
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > W rzeczy samej. Ale jesli sie pisze tej samej osoby - bez zadnej wzmianki
    > BRE mozna rownie dobrze sobie myslec o osobie fizycznej

    Na ktora godzine mam wynajac ring? =)))