  • 11. Data: 2005-04-05 19:40:43
    Temat: Re: Jakie są sposoby
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Nie. Bez listy haseł nic nie zrobi. Może jedynie wykonać przelew
    > zdefiniowany co samo w sobie może być dość przykre

    Chyba że ten przelew zdefiniowany to przelew na twój inny rachunek, np.
    w innym banku ;))

    NP: Bathory - "Twilight of the gods"

    --
    Take me...
    Can't you feel the call?

  • 12. Data: 2005-04-05 20:33:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Varg napisał(a):

    > Chyba że ten przelew zdefiniowany to przelew na twój inny rachunek, np.
    > w innym banku ;))

    Fakt :)))

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 13. Data: 2005-04-06 03:30:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@p...onet.pl news:opsopzv8r18kbiqw@dawid

    > W czasach key loggerow warto wiedziec.

    Uzywaj linuxa knoppix do tych operacji, zamiast windows - szybko tanio
    bezpiecznie.

    --