  • 1. Data: 2005-04-04 13:35:39
    Temat: Polecenie wypłaty PKO BP
    Od: "katzenjammer" <k...@t...pl>

    Witam!

    Jestem w tym temacie raczej zielony, potrzebuję pomocy...

    Do rzeczy. Chcę wysłać człowiekowi w USA kasę. Posiadam adres jego banku i
    dane konta. Zostało mi polecone przez znajomych dokonanie polecenia wypłaty
    SWIFT w PKO BP. Z tego co przeczytałem na stronie PKO
    BP to można to zrealizowac nie mając rachunku w PKO BP... Tak? To jest
    pierwsza wątpliwość. Teraz druga - czy trzeba podać kod SWIFT banku
    beneficjenta na
    formularzu (jesli tak to skąd się go bierze) czy obsługa banku znając
    namiary banku sama go wpisze? Jeśli nie tędy droga to proszę o podanie
    bezpiecznego i taniego sposobu dokonania przetransferowania pieniędzy na
    konto w USA. Dziękuję.

    Pozdrawiam, Marcin

    --
    __________________________
    |_________________ | I___
    | ______ ___|_I|__|_| __|
    |_/()()()\____________/()()---(__)-/()]

  • 2. Data: 2005-04-09 11:16:04
    Temat: Re: Polecenie wypłaty PKO BP
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "katzenjammer" <k...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > beneficjenta na
    > formularzu (jesli tak to skąd się go bierze)

    http://www.swift.com/biconline/index.cfm?fuseaction=
    process_bicsearch&selected_country=UNITED_STATES&sel
    ected_resultsperpage=3000&viewpage=1

    Maciej