  • 1. Data: 2014-02-06 10:56:00
    Temat: Express Elixir za 1 zł w BZWBK
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Na stronie logowania do systemu BZWBK wyświetliła się taka informacja:

    > Najtańszy przelew natychmiastowy w Polsce
    >
    > Ekspres Eliksir to przelew dzięki któremu w kilka minut pieniądze
    > docierają do odbiorcy. Od 1 lutego 2014 roku przelew ten kosztuje
    > tylko 1 zł. Ekspres Eliksir dostępny jest w BZWBK24 mobile oraz
    > BZWBK24 internet. [więcej]

    Sprawa jest o tyle dziwna, że nigdzie więcej (nawet po kliknięciu
    [więcej] nie m informacji o tej opłacie 1 zł, a w najnowszym TOiP jest
    wręcz opłata 3 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2014-02-06 18:13:23
    Temat: Re: Express Elixir za 1 zł w BZWBK
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-02-06 10:56, Chris94 pisze:
    > Sprawa jest o tyle dziwna, że nigdzie więcej (nawet po kliknięciu
    > [więcej] nie m informacji o tej opłacie 1 zł, a w najnowszym TOiP jest
    > wręcz opłata 3 zł.

    W poczcie wewnętrznej w wiadomośći nt. zmian w TOiP z 30.11. również
    jest informacja:

    Dodatkowo Bank wprowadza dla Państwa przelewy Express Elixir tylko za 1
    zł w BZWBK24 do 31 grudnia 2014 r. To usługa, dzięki której przelewy na
    rachunki w wybranych bankach trafią w ciągu kilku minut, co znacznie
    przyspiesza rozliczenia.

    Ale w wykazie zmian też nie znalazłem nic o 1zł... promocja-widmo :)